Ben mağazanın düzenli bir müşterisiyim. Bu mağazada satılan ayakkabıları çok seviyorum. Kocamla birlikte satın alıyoruz. Ayakkabılarımı aldım, uygun olup olmadığımdan şüphelendim, onu eve götürdüm, iade etmeye geldim ve sonra bir sürprizle karşılaştım - böyle kötü bir tavırla, kabalıkla karşılaştım. Beklenmedik bir durumdu. Malları zamanında, uygun kalitede, çekle iade ettim. Hayal kırıklığı, mağazaya 120 km uzakta geliyorum, iki ya da üç çift satın almayı planladım, sonuç olarak sinirlerim kopmuş olarak kaçtılar. Ozerova'ya gittik, planladığım gibi orada iki çift aldım. Sevgili yönetimim, lütfen iade sürecini ayarlamanızı rica ediyorum, böylece kaliteli, yeni malları zamanında iade ediyorlarsa sorun olmaz, böylece Zafer Meydanı'ndaki personeliniz (Yonca) bir çifti iade etmeye ve iki tane almaya gelen insanlara kaba davranmasın, nadiren bir tane satın alırız. Dahası, geri dönüş her zaman için tek olandı.
Menajer Ella'ya büyük teşekkürler, sadece onun sayesinde 4 * incelemesi.
Danışman (yönetici) Natalya, mutlak müşteri odak eksikliği ile bir çift ayakkabı satmamak için başka bir şirket mağazasına göndermeye başladı. Sadece bu da değil, başka bir mağazaya gönderdim, aynı zamanda prensipte neredeyse çığlık atarak bir acıyla iletişim kurdum (alıcılar olarak biz sadece olasılıkları öğrenmiş olsak da, eğer bir çift uygun değilse, onu geri getirdik). Natalya -10*
Ассортимент хороший, выбор есть, на любой вкус, и цвет как говорится, персонал приветливый, отзывчивый, готов помочь при выборе товара, все отлично, но цены чуть выше среднего арифметического