Arama
Rotalar
Yandex Maps • Saint‑Petersburg • Sigorta şirketleri

RESO-Garantia

Değerlendirme 4,3
1194 puan
Kapanış 20:00
+7 (812) 346-85-23
Telefonu göster
Nepokoryonnykh Avenue No:49, Saint Petersburg • этаж 1
Kaydet
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Sigorta şirketleri RESO-Garantia, Saint‑Petersburg, foto
Sigorta şirketleri RESO-Garantia, Saint‑Petersburg, foto
15 daha
Genel bakış
Haberler
4
Fotoğraf
25
Yorumlar
484
Şubeler
Özellikler

Adres

Nepokoryonnykh Avenue No:49, Saint Petersburgэтаж 1
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

+7 (812) 346-85-23
Telefonu göster
www.reso.ru

Mesai saatleri

Kapanış 20:00
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Ploschad Muzhestva
1.6 km
2
Ploschad MuzhestvaPolitekhnicheskayaAkademicheskaya
Улица Бутлерова
360 m
4
Улица БутлероваГражданский проспект / Проспект НепокорённыхПроспект Непокорённых / Гражданский проспектКушелевская дорогаБогословское кладбище
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
Çevrim içi sigorta
Sigorta:taşınmaz, seyahat, sağlık, konut, kaza, hayat, ipotek, kara taşımacılığı
Sigorta hizmetleri:ZORUNLU MALİ SORUMLULUK SİGORTASI, DSAGO, NS, Kasko, Yeşil kart, isteğe bağlı sağlık sigortası
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Kurum sahibi verileri güncel tutuyor

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

14:00Genellikle yoğun
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz

Yakındaki benzer yerler

Reso-garantia
Değerlendirme 4,0
The Renaissance Insurance Group
Değerlendirme 4,4
Renaissance
Değerlendirme 5,0
Ingosstrakh
Değerlendirme 4,1
Auto Premium, Skoda
Değerlendirme 4,7
Değerlendirme 4,3
1194 puan
Burayı değerlendirin

484 yorum

Varsayılan
Guru Spb
23. seviye şehir uzmanı
13 Nisan
Herkese iyi günler! Burada Jetour'da kask yaptım. Sigortalı bir olay durumunda, size St. Petersburg'daki akredite oldukları tek satıcıya sevk edileceğini unutmayın. Bu yüzden, kayıt yaptırmadan önce, ona gitmenin sizin için uygun olup olmayacağını adresini belirtin. Merkezlerini inceledikten sonra bu satıcı beni aradı ve onu da incelemeye gelmemi istedi. Gün boyunca ona bunun bir anlamı olmadığını açıkladım. Ve ancak satıcı bana Reso'dan bir kağıt gönderdikten sonra, satıcıyı kendisine gelmeye gerek olmadığına ve Reso'dan gelen sertifikada her şeyin sipariş vermenin ve daha sonra değiştirmenin gerekli olduğunu belirttiğine ikna edebildim. St. Petersburg'daki 8 Jetour bayisi bu şirketin vicdanında kaldığında Reso'nun neden tek bir sözleşmesi var.
Orijinalini göster · Русский
Александр Кариков
6. seviye şehir uzmanı
12 Aralık 2024
Reso'da OSAGO için 10'dan fazla sigortalıyım, tarihsel olarak bu kadar basit oldu, tüm bu yıllar boyunca tüm ailem, tüm arkadaşlarım vb. aynı sigorta acentesi sigortalı oldu (artık yok). «sundress» ile ve hiç kimse Tanrıya şükür, Reso'nun bir sigorta şirketi olarak yükümlülüklerini yerine getirmesi gereken bir sigorta vakasıyla karşılaşmadı! Şimdi Reso'da ayağım yok ve herkesi bu vicdansız ofise karşı uyarıyorum! Kısacası, şoför bir kadın bana uçtu (kazanın suçlusu), suçunu kabul etti, protokolü olması gerektiği gibi resmileştirdiler, protokoldeki tüm hasarları fotoğrafa kaydettiler! Sigortacıların onarım için hangi «otomatik montajlara» gönderdikleri hakkındaki yorumları okudum ve sigorta ödemesini parayla seçtim. Sonuç olarak, benim için onarım maliyeti, en mütevazı hesaplamalara göre, servis istasyonu (resmi olmayan), Aralık 2024'te başvurulduğu sırada tüm yedek parça ve işlerle 250 ila 300 bin arasındaydı, Reso'dan gelen hasar değerlendiricisi geldi, her şeyi düzeltti ve yukarıdaki tahmini şahsen bana doğruladı.  İki hafta sonra bana 67 bin ruble geliyor!!! Ve Reso'dan gelen kaba tavsiye, «ödemenin miktarı uygun değilse suçluyu dava edin»! Ve bu para için, kullanılmış reklamların web sitesinden en fazla bir arabanın sopasıyla aynı kırık tamponu satın alabilirsiniz! Kısacası Reso, müşterilerin yüzüne ve ruhuna tükürüyor.  Prensipte neden böyle bir sigortaya ihtiyaç duyulduğuna kendiniz karar verin! Reso işlevini yerine getirmiyor, müşterileri sorunlarıyla bire bir bırakıyor. Bu ofisin itibarı kesinlikle sıfırdır! Halktan daha fazla para toplamak ve kendilerine hiçbir şey vermemekten başka bir amaç yoktur - sözden hiç takip etmezler! 90'ların en kötü geleneklerinde iş!
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Татьяна Смирнова
10. seviye şehir uzmanı
16 Kasım 2024
11.05.2024 я заключила договор добровольного страхования КАСКО на свой автомобиль Volkswagen Tiguan 2021 года. Новый автомобиль приобретен мной в мае 2021 года у дилера Аксель-Сити Якорная. КАСКО на свой автомобиль я всегда покупаю в страховом отделе у этого дилера и по их рекомендации выбор пал на ресо, тк они сотрудничают. Надо сказать, что все плановые ТО, межсервисные замены масла всегда делаются у этого дилера. По прошлому договору каско ресо гарантии было 1 обращение в начале мая (виновником ДТП была не я), но мне отремонтировали автомобиль у диллера Аксель-Сити Якорная. 15.10.2024 в мой припаркованный автомобиль въехал мусоровоз, водитель которого нарушил пдд. ДТП оформлено в ГАИ, справка об участниках и виновнике ДТП на руках. 17.10.2024 я обратилась к дилеру Аксель-Сити Якорная по данному страховому случаю, было зарегистрировано дело АТ14964063. 5.11.2024 ресо-гарантия дала ответ, якобы дилер аксель сити якорная отказались ремонтировать мой автомобиль (ну они же дураки и просто так отказываются от денег, ага-ага). Представители дилера мне рассказали очень интересную историю, что ресо не согласовывает стоимость замены переднего крыла. Розничная стоимость переднего крыла у дилера 47000 (возможно открою секрет, для страховой цена ниже на 10%). Так вот ресо гарантия оценивает в 14000 !!! новое переднее крыло на относительно новый автомобиль (напоминаю, Tiguan 2021 года выпуска). Все необходимые запчасти для ремонта моего ТС у дилера есть в наличии. 6.05.2024 мной была составлена претензия в ресо-гарантию, тк по моему убытку есть виновник ДТП, с которого будет взыскана полная сумма ремонт. Но мне снова пришел отказ в ремонте у дилера аксель сити якорная. И сейчас ресо гарантия направляет меня на ремонт в стоа сигма мкц на блюхера 69. Чем закончится это дело не известно, качественный ли ремонт будет оказан у дилера шкоды (напоминаю, у меня volksvagen) или пару килограмм шпатлевки на крыло - время покажет. Но на данный момент ясно одно - не несите Ваши денежки в ресо гарантия и не страхуйте там свое движимое и недвижимое имущество. Я не знаю в какой реальности живут сотрудники ресо гарантии, которые принимают решение об отказе в ремонте, тк боюсь, что за 14000 даже на гранту новое крыло не купишь. Такое чувство, что у виновника ДТП страховая тоже ресо и у них сейчас свой интерес. Такие действия страховой оцениваю, как вредительство (специальное затягивания ремонта и неадекватное занижение стоимости ремонта).
3
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı