Ben düzenli bir müşteriyim, bonus hattındaki kart bakiyesi 719 bin, durumu altın. Doğum günümdeki ikramiyeler için geleneksel olarak kendime bir hediye seçtim - seçim ayakkabılarıma düştü. Doğru bedeni sipariş ettiler - geldiler, satın aldılar. Dün ilk kez giydim ve birkaç saat sonra parmaklarımdan ayak bileğine kadar cildin tamamı kırışmış, buruşuk ve çok çirkinleşmişti. Hadi ama. Başarısız bir şekilde merdivenlerden düştüm ve topuklarımdaki topuklar cesaretlendiler, ancak endişelenmek için bir neden yok çünkü Randevuda onarımlar var (hiç önleme yapmamış olsam bile hizmeti kullanmadım). Ve şimdi o gün geldi, ayakkabılarımı çıkardım. Kasada, kim olduğunu kesinlikle müşteri odaklı olmadığını bilmiyorum, kasiyer, derisini sıkıştırdı ve altın kartım olduğunu ve sadece kayışın önlenmesi ve kısaltılmasının mümkün olduğunu söyledi. Sadece düzenli bir müşteri, sadece altın bir müşteri) ve üçüncü taraf bir hizmetle iletişime geçmenizi söyledi. Madam kendi işine bakmaya devam etti
Randevuya çıkıyorum, senin sorunun ne? Danışmanlar neden deriden dışarı çıkıyor ve kasadaki biri düzenli bir müşterinin tüm satın alma geçmişini bozuyor? Sizden başka bir şey satın almanıza gerek yok
Локация удобная. Центр города. Отличная транспортная доступность. В общем неплохой ассортимент, но трудно с "неходовыми" размерами. На Полноценный 41 сейчас практически нечего посмотреть. Чрезмерно много персонала на относительно небольшой по площади, магазин. Присутствие назойливое. Хочется, как говорится, побыть с вещами наедине, но не тут то было.
Çok özenli ve yardımsever bir satıcı olan Eugenia'ya teşekkür ederim, alıcının neye ihtiyacı olduğunu biliyor, nazik, çok yetenekli bir uzman!
Sadece bakmaya ve zaman öldürmeye geldim ve iki çift ayakkabı, bir çanta ve bakım ürünüyle dışarı çıktım! Bu satıcılardan daha fazlası olurdu
31.03.2025 yıl