Sağlanan bilgiler:hastane listesi, sağlık kontrolü (muayene), Sanatoryum ve kaplıca haritası, Sağlık cüzdanı, iş, eğitim kurumlarına giriş belgesi, havuza giriş belgesi
Aşı:kızamıkçık, grip, DTB ve DİFTET, su çiçeği, Mantoux testi, covid 19
Poliklinikte onarımlar yapılıyor, bilgi içeren bekleme ve bekleme alanı, sezgisel tabelalar var
Personel kibar ve zorluklara yardımcı oluyor, yardım ediyorlar, her şey rahat.
Zamanında kuponlarla resepsiyon çok uygun, sabah gelip sırayı almanıza gerek yok.
Eksiklikler kliniğin kendisinin çalışmasıyla ilgili değildir.
Kabul süresi çok kısadır, terapistin hastaları incelemek ve sorgulamak için birkaç dakika vakti yoktur
Kliniğe ulaşmak zordur, kliniğe neredeyse hiç ulaşım yoktur, yaşlıların Fabrikadan veya Ramenskoye'den yürüyerek gelmeleri gerekir ki bu onlar için zordur.
Elektronik kayıt veya telefonla kayıt, modern bir cep telefonu, internet ve kullanım yeteneği olan kişiler için tasarlanmıştır, 55'ten sonra çok az insan nasıl kullanılacağını bilir ve bir telefon görüşmesinde yüz anketten sonraya kadar bekleyemezsiniz (hat tekdir) sonunda operatöre ulaşırsınız, ancak yer yoktur, telefon görüşmesi yapmak zordur, şahsen gelmeniz veya yardım hattından bir yanıt için uzun süre beklemeniz gerekir.
Moskova bölgesindeki 100 şehirde telefon paylaşılmamalı, ancak Moskova bölgesinin tamamında değil, tam olarak bu klinikte veya şehirde bulunmalıdır
Ramenskoye şehir polikliniğine soru sorulmuyor, her şey yolunda, yönetime çok teşekkür ederim.
Eksiklikler Ramen bölgesinin İdaresinden kaynaklanıyor, örneğin Safonovo'ya gitmek gibi insanları düşünmüyorlar.
Ve ne personeli ne de hastaları düşünmeyen Sağlık Yönetimi ile randevu ve randevu zamanı.
Nörolog Rudova Galina Vasilyevna'ya ve hemşiresi Moiseeva Violetta Vyacheslavovna'ya duyarlılık, özen, insanlık ve profesyonelliğe büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Bunlar çok yetkin, yetkin, yardımsever ve yardımsever uzmanlardır.
Zamanımızda hala her zaman yardım etmeye hazır olan kayıtsız olmayan doktorların olduğunu bilmek sevinçlidir.
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!
Temiz, güzel. 3. kattaki hemşirelik görevindeki ve 1. kattaki resepsiyondaki kibar hemşireler her zaman herkese açıklayacak, anlatacak ve göstereceklerdir. Büyük eksi :Tüm katlardaki tuvaletlerde sabun veya kağıt yok, bu böyle bir kurum için çok garip. Bu temel bir hijyen meselesidir