Kapanmadan 10 dakika önce mağazaya geldim, ne için gittiğimi açıkça biliyordum
Ve müşteriler genellikle sadece yürüyüşe çıkıyorlar ya da ne için gittiklerini açıkça biliyorlar (mağazada kendim çalışıyorum ve bunu biliyorum)
Ayrıca bu gerçekten, herkesin eve gitmek istediğini çok iyi anladığımı, ancak alıcılarla ihmal ve gerginlikle iletişim kurmanın gerekli olduğunu düşünmüyorum, herkesin mağazaya gelmenin farklı durumları ve aciliyeti var, birinin sabah 9: 50'de işi olmasına izin veriyor ve şimdi ne yemiyorsunuz?
Mümkün olan en olumsuz ve öfkeli bakışları ve «kız kapanışa 10 dakika kala!!!", self servis bilet gişesinin yanında duran bir kadın
Aynı zamanda, giren alıcıların geri kalanı böyle bir muamele görmedi
Ayrılmak ister misin? Belki de
Ancak bu müşteri odaklılıkla ilgili değil ve çalışanın mağaza için alım satım yapmama arzusundan dolayı neyim var???
Büyük, güzel bir mağaza. Çok fazla mal var. El arabası ve bebek arabalarıyla yürümek uygundur. Raflar birbirinden geniş duruyor. Birçok kasa var, self servis kasalar var. Çok temiz. Öneriyorum.
Pyaterochka ivme kazanmaya başladı, çünkü tasarımı yeniledi ve onarımlar yaptı, ayrı kahve makineleri ve içecek arabaları ekledi, kiralık güç bankaları ekledi, barda olduğu gibi sakince oturabileceğiniz bir tezgah bile ekledi, kahve içeceğim, örneğin ısınmak ve devam etmek için Kraussan yiyeceğim)