Psb'nin Kutuzovsky Prospekt'teki şubesine katıldım. Ofis muhteşem, çalışanlar duyarlı, girişken. Ben sadece olumlu duygular yaşadım. Bölüm başkanı Olga'ya yardım ettiğiniz için teşekkür ederim. Düzenli müşteriniz olacağım
Yönetici Marina, PSB kartını alma izlenimini bozdu: uygulamada nereye basılacağını kelimelerle açıklamak yerine, kendi iPhone'umu bir köpeğin kemiği gibi ellerimden yırttı. Teneke. İlk başta düşündüm, bana öyle geldi. Ama yine de telefonumu kaptığını 2-3 kez tekrarladı. Böylesine harika bir bankaya nasıl yerleştiği bilinmiyor. Bu şubeye bir daha gelmeyeceğim.
Oh evet, şu anda kredi kartıyla ilgilenmediğini söylediğimde, kartı içeri soktum ve "git, hoşçakal" dedim. «Nasıl etkinleştirileceği" sorusuna cevap vermedim, anlayacağınızı söylüyorlar)
Tamam, ben gençim 25 yaşındayım, teknolojiyle ilgileneceğim. Peki ya daha yaşlı insanlar?
Çalışanların düşük yetkinliği, hiç kimse bir IIS hesabını kapatmanın nasıl açılacağını ve bankanın aracılık hizmetini anlamayı bilmiyor.-Şaşırtıcı bir şekilde, 2018'de tüm ofis için özel bir adam açtılar...Ne yazık ki artık böyle çalışanlar yok. BANKA, çalışanların hiçbir fikri ve anlayışı olmayan müşterilere hizmet vermektedir.mucizeler 2025 yılı. Ne yazık ki) incelemeyi değiştirdi, ııs'nin kapatıldığı artı -sv için 1 yıldız ekledi ve 3 gün sonra para bunun için atp hesabındaydı.