Diyaloğum sona erdi:
İyi günler,tamam
Ama tamam değil
Ve arka plan şu şekildedir
Cumartesi günü ofise bir kızım geldim, sorunu açıkladım ve özel bir pozisyona hazır olduğumu ve fabrikadan bir cevap bekleyeceğimi söyledim!Kız bağlantılarımı kaydetti.Pazartesi günü kimse beni aramadı,kendim aramaya ve öğrenmeye karar verdim.ikinci yönetici, aramalıysam sözlerle cevap verdi, o zaman aradım ....Sonra vatsap'ta köşenin imalatının fiyatı ve zamanlaması ile ilgili bir mesaj aldım.sonra tekrar cevap vereceğim dedim
İyi günler,tamam!
Köşenin yapıldığına dair tam bir güvenle iki hafta bekliyorum ... kendim yazıyorum ve böyle bir cevap alıyorum:
Yazışmalardaki diyaloğunuz bir cümleyle sona erdi, tamam.
Cevabınızı bir ret olarak gördük.
Bir müşteri bize malları satın alma niyetiyle yaklaştığında yazar, dans eden müşterilere malların kayıtlı olduğunu açıkladığımız için SİPARİŞ verelim️️
"Tamam" cevabı bu bir eylem çağrısı değil, YİNE DE düşüneceğim gibi müşteri tarafından böyle bir cevap kabul ediliyor.