bugün bu noktaya geldim. Biraz durdum. Ödemelerle ilgilenmeye yardım ettiği için Sazanova Inn Nikolaevna'ya çok minnettarım. Ocak ayında herkes Aralık makbuzları gelmedi, kafa karışıklığı vardı. Uzmanlık uzmanının nitelikleri en üst seviyedeydi! Böyle bir yerden ilk kez yardımınız için gülümseyerek ve minnettarlıkla ayrıldım. Böyle daha fazla çalışan olurdu! O zaman sırada bile durabilirsiniz. İçtenlikle teşekkür ederim !Yönetimden bu uzmanı teşvik etmesini rica ediyorum. Size sadece ödeme yapmaya değil, anlaşılmaz sorunları çözmeye geldiklerini belirtmek isterim.
Sıra 8 kişiden oluşuyordu. 30 dakika geçti ve önümde 2 kişi daha var. Personel çok cana yakın. Ancak organizatörlere soru şudur: Zor bir duruma sahip 2 müşteri aynı anda yaklaştığında (yanımda 35 dakika aktif olarak bir soruyu anladılar), neredeyse tüm sıra duruyor; iki bilet gişesi zor vakaları çözüyor, üçüncüsü ara veriyor.
Aptal organizasyon, kişisel hesaptaki itirazlara cevap vermiyorlar, aramak 15/20 dakika müzik dinlemek ve farklı "uzmanlara" sonsuz geçiş yapmaktır ve sonuç aynıdır, hayır, resepsiyon noktalarında - iki saatlik kuyrukta, hiç kimse hiçbir nedenden dolayı gerçekten bir şey söyleyemez, hesaplamalara göre herkes karıştırılıyor - hizmet sağlayıcılara gönderiyorlar, itirazları kaydetmiyorlar, korkunç bir karmaşa, neden yaratıldıkları belli değil, bu kadar çok aylak, noktalarda, çağrı merkezlerinde maaş alıyorlar... ve hepsi ceplerimizden