13 Şubat saat 19: 00'da Ozon ve Avito siparişleri için şu adresteki teslimat noktasına geldim: St. Petersburg Stremyannaya Caddesi, doi 21/5. Çalışan Avito 001 530 6643 siparişini iade noktası bulamadı. Benim soruma göre: ne yapmalı? - cevap verdi: gidin, şikayet edin. İhraç noktasından destek olarak ne arayacağınızı ne de yazmanın imkansız olduğunu biliyor - ihraç noktasında müşteriler için, sadece çalışanlar için iletişim yok! Ne bir eylem ne de şikayet kitabı da kaydedilecek bir şey yok: siparişi almaya geldim, bana vermediler. İhraççı, sorunu çözmek için hiçbir çaba göstermedi. Dedim ki: siparişiniz - gidin ve kendiniz anlayın. Sonra beni küçük düşürmeye başladım: düşün, düğmeler biraz kuruşluk, ne kadara mal oluyorlar, size parayı vereyim, günün sonunda ucuz alışverişlerinizle gelin ve sinirlerimi sallayın. Sesimi defalarca yükselttim, aklımı kaybetmeye çalıştım. Diğer müşteriler iade noktasında göründüğünde, açıklamalarını dinlemediğimi, ona söylemesi için söz vermediğimi, tek kelimeyle seyirciyle oynadığımı suçladım. Satın alma işlemimde ne olduğunu ve bundan sonra ne yapacağımı hiçbir şey söyleyemesem de. Adını yazmak için kağıt vermeyi reddetti. Alay ettim: "lütfen" deyin - soyadımı vereceğim, "lütfen" diyeceğim - adını vereceğim,... "Çok nazik olun, lütfen adını söyleyin, lütfen - patronimik" demesine rağmen adını ve patronimik adını vermedim. Cevap verdi: Nazik olmayacağım, haha. Soyadını ekmek torbasına yazmak zorunda kaldım - fotoğrafı ekliyorum.
хожу полтора года сюда, удобно, пункт очень просторный и большой.
девушки-работницы всегда поздороваются и пожелают хорошего вечера. приятно. выдача быстрая.
ставлю заслуженную 5.
1
Екатерина Кусакина
10. seviye şehir uzmanı
2 Mart
Alışveriş merkezinin 2. katında bulunan mükemmel bir nokta. Mallar hızlı bir şekilde verildi, performansı açısından kontrol etmek mümkün oldu, çünkü oda oldukça büyük ve ferah.