Arama
Rotalar
Yandex Maps • Saint‑Petersburg • Teslimat noktası • Ozon

Ozon

Değerlendirme 4,0
69 puan
Açılış 09:00
+7 (495) 232-10-00
Telefonu göster
ulitsa Fyodora Kotanova No:5к1, Saint Petersburg • этаж 1
Kaydet
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Teslimat noktası Ozon, Saint‑Petersburg, foto
Teslimat noktası Ozon, Saint‑Petersburg, foto
2 daha
Genel bakış
Haberler
2
Fotoğraf
12
Yorumlar
34
Şubeler
Özellikler

Adres

ulitsa Fyodora Kotanova No:5к1, Saint Petersburgэтаж 1
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

Телефон горячей линии
+7 (495) 232-10-00
Telefonu göster
www.ozon.ru

Mesai saatleri

Açılış 09:00
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Zvyozdnaya
1.26 km
2
ZvyozdnayaKupchinoMoskovskaya
Lensoveta Street
560 m
4
Lensoveta StreetSrednerogatskaya Street, 12МясокомбинатSrednerogatskaya StreetСанкт-Петербург – Станция метро Звёздная
Park yerlerini göster

Özellikler

Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:tam erişim
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Bu kurumun sahibi misiniz?

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

00:00Kapalı
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz
Değerlendirme 4,0
69 puan
Burayı değerlendirin

34 yorum

Varsayılan
Lyubanavt
6. seviye şehir uzmanı
8 Mayıs
Bu konut kompleksindeki Ozon sipariş verme noktasının hizmetlerini kullandım ve çok memnun kaldım! Tesisler her zaman temiz ve düzenlidir ve çalışanlar hızlı ve profesyoneldir. İşlerine sorumlu bir şekilde yaklaşıyorlar, bu da sipariş alma sürecini olabildiğince konforlu hale getiriyor. Herkese tavsiye ederim!
Orijinalini göster · Русский
1
Инна
4. seviye şehir uzmanı
30 Kasım 2024
Bugünkü bu teslim noktasına yapılan ziyaretten sonra, buraya tekrar dönmek için hiçbir istek kalmadı.Saat 18: 00'de, iş gününün tam ortasında ve insanların yüksek trafiğinin ortasında, kapalı bir kapıya ve "kabul" tabelasına rastladım, ne zaman başlayacağını, ne zaman biteceğini belirtmeden. 10 için mayın dükkanına beklemeye gittim, geri döndüm ve 10 dakika daha da dik durdum, bir sıra oluştu. Sonra çalışan siparişimin 1'ini bulamadı, şimdilik orada olanı denemeye gittim, arayacağını söyledi. Denemeden sonra (10 dakika geçti) dışarı çıkıyorum, sinirlendiğim cevabı bulmayı başarıp başaramadığımı soruyorum, hayır, yarın gelin. Ne? ne?!?! Bunu ilk defa duyuyorum. Her şeyi her zaman değiştiren bir kızı suçladım ve sonra onun suçu.Bunlar clent'in sorunları mı? Sanmıyorum. Çalışanın daha fazla aramaya devam etme girişimi olmadı, bu da başka bir teslim noktasına yeniden sipariş verilmesi ve tatilden önce olduğu gibi zaman kaybı anlamına geliyor
Orijinalini göster · Русский
1
1
MKirillov
9. seviye şehir uzmanı
25 Ocak
Malları bir kez teslim etmeye geldim, oluk bütün gün kapalıydı! Bir sonrakine geliyorum, bunun için kayıt yaptırmış olmama rağmen başka bir pvz'ye götürmeniz gerektiğini söylüyor. Sonra bir şeyi kontrol ettim, akşam gelip bir arızamız olduğunu söyledi. Ertesi gün geldim diyor iadenizi iptal edin ve yeniden oluşturun. Mallarımı iade etmek için üç kez gelip zamanımı nasıl harcayacağımı yapacak başka bir şeyim yok!
Orijinalini göster · Русский
1
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı