Bu konut kompleksindeki Ozon sipariş verme noktasının hizmetlerini kullandım ve çok memnun kaldım! Tesisler her zaman temiz ve düzenlidir ve çalışanlar hızlı ve profesyoneldir. İşlerine sorumlu bir şekilde yaklaşıyorlar, bu da sipariş alma sürecini olabildiğince konforlu hale getiriyor. Herkese tavsiye ederim!
Bugünkü bu teslim noktasına yapılan ziyaretten sonra, buraya tekrar dönmek için hiçbir istek kalmadı.Saat 18: 00'de, iş gününün tam ortasında ve insanların yüksek trafiğinin ortasında, kapalı bir kapıya ve "kabul" tabelasına rastladım, ne zaman başlayacağını, ne zaman biteceğini belirtmeden. 10 için mayın dükkanına beklemeye gittim, geri döndüm ve 10 dakika daha da dik durdum, bir sıra oluştu. Sonra çalışan siparişimin 1'ini bulamadı, şimdilik orada olanı denemeye gittim, arayacağını söyledi. Denemeden sonra (10 dakika geçti) dışarı çıkıyorum, sinirlendiğim cevabı bulmayı başarıp başaramadığımı soruyorum, hayır, yarın gelin. Ne? ne?!?! Bunu ilk defa duyuyorum. Her şeyi her zaman değiştiren bir kızı suçladım ve sonra onun suçu.Bunlar clent'in sorunları mı? Sanmıyorum. Çalışanın daha fazla aramaya devam etme girişimi olmadı, bu da başka bir teslim noktasına yeniden sipariş verilmesi ve tatilden önce olduğu gibi zaman kaybı anlamına geliyor
Malları bir kez teslim etmeye geldim, oluk bütün gün kapalıydı! Bir sonrakine geliyorum, bunun için kayıt yaptırmış olmama rağmen başka bir pvz'ye götürmeniz gerektiğini söylüyor. Sonra bir şeyi kontrol ettim, akşam gelip bir arızamız olduğunu söyledi. Ertesi gün geldim diyor iadenizi iptal edin ve yeniden oluşturun. Mallarımı iade etmek için üç kez gelip zamanımı nasıl harcayacağımı yapacak başka bir şeyim yok!