Eylül ayına kadar nokta kötü değildi, şimdi sadece bir kabus…
Dünden önceki gün mal almaya geldim, çalışan ozonda teknik çalışmaların ve malların ancak ertesi gün saat 12'den sonra verilebileceğini söyledi. Bugün ürün, ben almamış olsam da, alınan ürün olarak uygulamada görüntüleniyor!!! Bu nasıl?! Yani mallar noktaya geldi ve ...? Çalışanlardan, mümkün olduğunca zaman ayırmaya çalışan ve benim gitmemi bekleyen iki genç adam var. Üstleriyle iletişim kurmak ve depodaki malları aramak için zayıf girişimler oldu, bu eylemler sonuç vermedi. Soruna bir çözüm önerilmedi. Tamam, bu küçük bir meblağ meselesi, ya mallar birkaç bin ya da on binlerce değerinde olsaydı?
çalışanlar her gün değişiyor, çoğunlukla gençler çalışıyor her şey kutularla dolu, mallar yığınlar halinde, hatta bazen yerde bile «siktir git». Noktaya yaklaşılmıyor, basamaklar kaygandır, merdivenleri temizlemiyorlar ve etraftaki kar da yok, noktadaki zeminler çok kirli.
Кроме удобного по расположению места ни чего хорошего написать не могу. Очень грязно, вокруг раскиданы коробки, видела неоднократно, как товары просто небрежно в куче скиданы. В углах какие-то грязные тряпки, швабры, веники. Все требует ремонта, стены черные, провода в скотче. Много суеты, часто на выдаче сидят подростки, которые место того, чтобы выполнять работу, бесятся и смеются. И ждёшь свой товар по полчаса или приносят открытый, или мокрый, что страшно даже касаться. В примерочной грязь, лампы работают через одну.
С другими ПВЗ не сравнить.
Больше туда ни ногой.
İki hafta içinde akıllı telefonun teslimatını kesintiye uğratıyorlar. İddiayı yazdım, üçüncü bir tarafa gönderiyorlar, ancak sitedeki önerilerde kendileri bunu önermiyorlar. Parayı iade etmek istiyorum, 45 gün beklemenizi ve platform adına göre üçüncü bir tarafa şikayet etmenizi tavsiye ediyoruz, ancak bunun kim olduğu belli değil. Bu nedir ve hangi kilometrede?