Randevu ile bu şubedeydim ( ilk defa değil, her zaman vekaletname ile basitleştirilmiş hızlandırılmış alım ve gönderime bağlıydım ). İlk olarak, çalışanlar rozetsiz oturuyorlar, ancak soru sorulduğunda kendinizi tanıtın - kendilerini tanıtmıyorlar. O gün ilk pencerede hizmet veren kısa saçlı bir kızdan bahsediyoruz! Yönetimden onu müşterilerle iletişimi ve müşteri odaklılığı konusunda eğitmesini rica ediyorum! İkincisi, kaba bir şekilde pasaportumu sordum ve hizmeti reddettim! İletişimde taktiklere uymadan herkesle dostane bir şekilde konuşuyor.
Aynı zamanda operatörün erkek arkadaşını vurgulamak istiyorum! Doğru, doğru, hızlı bir şekilde hizmet veriyor! Ona teşekkür ederim!
Peki, ne diyeceğim, sadece ihtiyaç duyduğum için geliyorum, çünkü kayıt adresi bu postaya eklenmiştir. Devletimiz sadece posta yoluyla mektup göndermeseydi, havalı olurdu. İnsanlar neredeyse her zaman kuyrukludur. Uzun hizmet, postanede uzun süre qr kodu ile ödeme yapılamadı. Yüzyıl avluda. Her şey kızlar tarafından elle yapılır. İnsanlar orada çalışmaya gitmiyor ve nedeni belli. Buradan tüm sorunlar. Makbuzları ödemek için başka kimin posta kullandığını hiç anlamıyorum... Tamam, emekli maaşları ve diğer ödemeler... Devlet için olmasaydı, oraya asla gitmezdim. bildirimler. Program uygun değil.
Cumartesi günü bu şubedeydim, çalışanlar için çok üzgünüz, çok insan var, önleri olmadan çalışıyorlar, büyükanneler onlara bağırıyorlar, görünüşe göre yeni çalışanlar var, başka bir şey kırıldı, iki pencere kalktı ve bir tekme attılar ... müdür bir yere koştu ve başka bir bilgisayarda avito'yu resmileştirdi, kısacası teneke ... ve siz Rus postanesinin liderleri her şeyin kontrol altında olduğuna inanıyor musunuz????yoksa size gerçekten bu kadar açık mı???