Posta hizmetleri:göçmenlik başvuruları kabulü, uluslararası gönderi, yurt içi posta kartı, yurt içi mektup, uluslararası sekogramlar, yurt içi sekogramlar, uluslararası gönderi kabulü/teslimi
Finansal hizmetler:posta havaleleri, Western Union para transferleri, kamu hizmeti ve belediye ödemeleri kabulü, emekli maaşı, ödenek, sübvansiyon ve tazminat ödemeleri, internet ücreti ödemeleri kabulü, elektrik hizmeti ödemeleri kabulü
Abonelikler, hizmetler:gazete ve dergi aboneliği, para havaleleri, posta kutusu kiralama
2 gün boyunca paketi alamadım, 25 kişilik kuyruklar, kupon veren aparatta kaset yok, numarayı hatırlamanız gerekiyor, biri ayrılıyor, diğerleri kurnazca sıraya giriyor, bu temelde posta personelinin dahil olduğu küfürler ortaya çıkıyor...kafa karışıklığı...Evet - personel ile ilgili bir sorun - ancak bir şekilde en yoğun anlarda birikebilir, yönetimi kullanabilirsiniz...süreç hiç temiz değil...müşteri odaklılık mı? - "duymadılar"!!!
QR koduyla posta alma hizmetini, bunun zorunlu olduğunu ve bu olmadan gelecekte kimsenin onları kabul etmeyeceğini söyleyerek, ancak aynı zamanda Posta-banka hizmetlerinin paralel olarak bağlandığını ve ardından tüm bunların bağlantısının kesilmesiyle ilgili sorunlar olduğunu tamamen sessiz kaldıklarını söyleyerek, banka, posta memurunun sizi herkese bilgilendirdiğini söylüyor! Dikkatli olun, sadece planlarını yapan çalışanların ikna edilmesine bakmayın!
Sevgili Rus Postanesi yönetimi, işe alım sorununu çözmek için nazik olun! Bu mümkün değil! İnsanlar paketlerini almak için oturup birkaç saat beklerler, ancak daha sonra çalışanlar kapanmaya ne kadar yakınsa artık kimseyi kabul etmeyeceklerini söylüyorlar ve bu nedenle küfürler ortaya çıkıyor! Kuponlarda terminalde bant yok, numaranızı hatırlamanız gerekiyor!