Arama
Rotalar
Yandex Maps • Moskova • Postahane, PTT

Otdeleniye pochtovoy svyazi Moskva 125481

Değerlendirme 4,3
1227 puan
Açılış 10:00
8 (800) 200-58-88
Telefonu göster
Planernaya Street No:12к1, Moscow
Kaydet
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Postahane, ptt Otdeleniye pochtovoy svyazi Moskva 125481, Moskova, foto
Postahane, ptt Otdeleniye pochtovoy svyazi Moskva 125481, Moskova, foto
54 daha
Genel bakış
Ürün ve servisler
Fotoğraf
64
Yorumlar
508
Şubeler
Özellikler

Ürün ve servisler

Uzun süredir güncellenmedi
Доставка до двери
Доставим посылку из почтового отделения за 90 минут. от 200 руб.
219 ₽
Tüm ürünleri ve servisleri göster

Adres

Planernaya Street No:12к1, Moscow
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

Горячая линия
8 (800) 200-58-88
Telefonu göster
www.почта-россии.рф

Mesai saatleri

Açılış 10:00
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Planernaya
64 m
1
PlanernayaSkhodnenskaya
Metro Planernaya
66 m
3
Metro PlanernayaChildren's clinicPlanernaya StreetMaternity hospital
Park yerlerini göster

Özellikler

Rampa
Personel çağırma butonu
Posta hizmetleri:göçmenlik başvuruları kabulü, uluslararası gönderi, uluslararası paket, yurt içi paket, yurt içi posta kartı, uluslararası posta kartı, yurt içi EMS gönderi, ulusalararası EMS gönderi, yurt içi mektup, uluslararası mektup, 1. sınıf mektup, yurt içi gönderi, uluslararası sekogramlar, yurt içi sekogramlar, uluslararası gönderi kabulü/teslimi
Paket kabul/gönderi:gönderi kabulü, gönderi teslimatı
Finansal hizmetler:posta havaleleri, sigorta hizmetleri, Western Union para transferleri, kamu hizmeti ve belediye ödemeleri kabulü, emekli maaşı, ödenek, sübvansiyon ve tazminat ödemeleri, banka kartı hizmeti, ZMSS poliçeleri satışı
Iletişim hizmetleri:telgraf kabulü, işlenmesi, iletilmesi ve teslimi
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Bu kurumun sahibi misiniz?

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

03:00Kapalı
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz

Yakındaki benzer yerler

Cdek
Değerlendirme 4,8
Hermes
Değerlendirme 5,0
CDEK
Değerlendirme 4,6
CDEK
Değerlendirme 4,8
CDEK
Değerlendirme 4,6
Değerlendirme 4,3
1227 puan
Burayı değerlendirin

508 yorum

Varsayılan
Эмми
5. seviye şehir uzmanı
14 Kasım 2024
Я в восторге от всего коллектива! Добродушные, отзывчивые, человесные причём все. Нам очень помогли, не помню имён всех сотрудников, но хочу отметить Верстаклву Надежду. Отправляли в другую страну посылку. Изначально пыталась отправить по месту жительства в Путилково, но там отказались нам помочь, мы не могли найти один пунктик в приложении, а тут вместе с нами потратив огромную кучу времени сотрудники пытались разобраться в приложении и в итоге помогли. Огромное человеческое спасибо. Если бы во всех отделениях сиделм такие люди, которые ко всем относятся по человечески, может быть о Почте России говорили бы всегда положительно
3
2
Дарья Дорогова
3. seviye şehir uzmanı
4 Aralık 2024
1 dakika içinde Rus Postanesinden hayat hackinin ruh halini sıfıra nasıl bozabilirsiniz? Kelimenin tam anlamıyla 15 dakika önce olan durumu paylaşmak istiyorum. Hepimiz Avito ve avito'nun teslimatını çok iyi biliyoruz, koşullar öyle gelişti ki, herhangi bir yerde bulmak zor olan bir parfüm sipariş etmek zorunda kaldık, ancak satıcının yalnızca postaneye teslimatı vardı, ne yapmam gerektiğini sipariş ettim... Bundan önce, her zaman sadece sdek ve yandex teslimatını kullanıyordum... Ve işte o X günü, sonunda nefesimin geldiğini düşünerek gidiyorum... Sevimli figürler, paketimi vermeyi reddettiler, ama hepsi neden? Hesap Dorogov'un Atölyesi olarak kaydedildiği için sırasıyla alıcı da aynı şekilde yazılmıştır. Ve sonra acele etti, bunun siz olduğunuzu kanıtlayın, ofisinize belgeler sağlayın. Merhaba diyorum, bu çok uygun bir teslimat, şimdi bana numarama bir onay kodu göndermelisiniz, peki, açıkçası bana hayır dediler ve bir ifadeyle gidin, hesabınızın adını kendi adınıza gönderdiniz. Üstlerime gittim, ertesi gün aynı ağaç olduğu ortaya çıktı ve ayrıca bana bunun uygun bir teslimat olmadığını, normal bir posta paketi olduğunu kanıtlamaya çalıştım. Burada, ağaçlarla iletişim kurmanın bana zevk vermediğini ve kanıtlamak istemediğim şeyin pek olmadığını fark ettim. Sonuç olarak, sadece geri çekildim, bu onların sorunları olmadığını söylediler, onlara şirketimin belgelerini vermem gerekiyor. Sonuç olarak, ben sadece arkamı döndüm ve ayrıldım... Avito'nun desteğinde bana cevap verdiler, paketi alabilmek için bana göndermeleri gereken sms'den kodu adlandırmam gerekiyor ve hesabın adı paketin alınmasını hiçbir şekilde etkilemiyor! Ruh hali bozuldu, harika çalışmalarınız için Rus Postanesi'ne teşekkürler❤️
Orijinalini göster · Русский
3
1
Анна Азарнова
6. seviye şehir uzmanı
29 Kasım 2024
2024 yılındaydı ve Rus Postanesi hala yeterli personeli işe alamıyor. Büyük üzüntümde, birinci sınıf onaylı bir mektup vermem gerekiyordu. Bu şubeye çalışan Elena Krainova'ya döndüm. Hanımefendi, mektubun ön gönderilmesinin ne olduğunu ve bunu nasıl yapacağınızı normal bir şekilde açıklamak yerine, 10 dakika boyunca bana aptal ve küçümseyici bir şekilde baktım, uygulamalar, şifreler ve bazı numaralar hakkında yorumlar verdim. BU POSTA. POSTA, beni bilgisayar / uygulamalar vb. İçin göndermek yerine MEKTUP göndermelidir. Hoş olmayan bir sohbetten sonra ve bu harika kuruluşun hizmetini nasıl kullanacağımı bulduktan sonra, bu şubenin mektupların gönderilmesi için deneysel bir projeye katıldığı ortaya çıktı. Hayatımdaki Rus Postanesinin hiçbir şubesini bir daha ziyaret etmeme isteğime rağmen, yine de bir kez daha mektup göndermem gerekiyordu ve şimdi ön gönderimin ne olduğunu bilerek, bunu yapmak için bu talihsiz uygulamayı indirdim ve bunun bir ZORUNLULUK değil, bir fırsat olduğu ortaya çıktı. Ve eğer istersem, Elena Kraynova'nın beni ve sonraki ziyaretçileri kaba, pasif-agresif bir biçimde ikna ettiği eski yöntemle gönderebilirim. Ek olarak, bu bir sevkiyat öncesi ise, formu kendim yazdırmam gerekiyor (şubede yapmıyorlar) ve yapıştırmam gerekiyor. Özetle, Rus Postanesi yenilik ve dijitalleşme yapmak istedi, ancak çalışanları değiştirmeyi unuttum. Umarım bu kuruluşta bir daha asla hiçbir şey yapmam gerekmeyecektir ve alıcının talepleri olmasaydı, ziyaretçilerden ne istediklerini nasıl açıklayacaklarını bilen yeterli çalışanlarla SDEK'İ veya başka herhangi bir teslimat hizmetini kullanırdım. Umarım bu bölümün başkanları incelemelerimi okuyacak ve Elena ile açıklayıcı çalışmalar yapacaklardır
Orijinalini göster · Русский
6
2
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı