Eskiden çok daha iyiydi, postacılar çalıştı, paketleri almak ve küçük paketleri paketlemek için 2 seçenek vardı - ya ana girişten ya da binanın arkasından. Şimdi insanlar azaltıldı, bazen sadece 1 pencere çalışıyor, en iyi ihtimalle 2 pencere çalışıyor. Çalışma programı değişti, şimdi hafta içi 9'dan 20-00'e, hafta sonu 18-00'e kadar çalışıyorlar. Bunun neden yapıldığı belli değil, hafta içi akşamları büyük kuyruklar var, elektronik kuyruk her zaman normal çalışmıyor. Çok uygun olmadı, müşteri odaklılık topallıyor.
Mart 2025'ten itibaren UPD - Akşamları sadece 1 pencere çalışıyor. 40 dakikalık kuyruklar, oradaki Rus Postanesinde hiç kafanızla arkadaş olmuyor mu? İnsanlara böyle bir hizmeti nasıl sağlayabilirim???
Bir çalışan çalışıyor. Her şey yavaş. İğrenç hizmet. İnsanlar paketi almak / göndermek istiyor ve hızlı servis yapmak yerine ayakta durup kazanan piyangoyu kontrol edene veya yeni bir bilet satana kadar bekliyoruz.
Posta bir piyango köşkü değildir, paketlerin alınması ve gönderilmesi önceliğe sahip olmalıdır. Ve piyango için ya bireysel bir çalışan ya da sıranın sonunda.
Posta her geçen gün daha da kötüleşiyor.