Gördüğüm en hoş olmayan çalışanlar .
01/26/25 , kadın pencere A5, sanki evinize gelmişim gibi hissediyorum, işyerine değil, taleplere göre hizmet sisteminde çalışan kişilerin misafirperver ve kibar olması gerektiği yerde. İncelemelerin geri kalanına bakıldığında işverenin umursamadığı görülüyor, bu yüzden tünellerinde ekşi mayınlarla, eğik bakışlarla ve alçak seslerle oturmaya devam ediyorlar. Netlik yok, profesyonellik yok, insanlarla nasıl çalışılacağını bilmiyorsunuz, bu sizin değil 🤦🏻♀️
Kötüyle oturun ve onu başkalarına şımartın, bu yapabileceğiniz en kötü şey .
Никогда не заказывайте Яндекс доставку на почту!!! Никогда. Вы её не получите!!!! Абсолютно не грамотные сотрудники. Ничего не знают. Программа не работает!!! Я пять дней хожу к ним, чтобы забрать посылку от Яндекса. Толку нет. То сотрудник не знает, что такое-Яндекс доставка🤷. То не работает программа, то нет сотрудников ответственных за это! Бред, сплошное недоразумение, а не почта! Скоровы выйдет срок для получения посылки! Это Филиал АДА! Он существует! Нет слов, чтобы описать работу этой недопочты!
Yılın başında, eski personel işten ayrıldı (kibar, özenli ve bilgili idi), şimdi ya yeni ya da geçmekte ya da değiştirmekte, elektronik sıraya göre kayıt yapıyorsunuz (ayakta kalmamak için), kalabalığın arasından size operatörün yapacak başka bir şeyi olmadığını, elektronik sırayı takip etmekten başka bir şey olmadığını bağırıyorlar. Normal maaş çeklerini yapın ve eski kompozisyonu iade edin, ancak neden ihtiyacınız var, hem çalışanlar hem de müşteriler için hala postaya ihtiyacınız var.