Posta hizmetleri:göçmenlik başvuruları kabulü, uluslararası gönderi, uluslararası paket, yurt içi paket, yurt içi posta kartı, uluslararası posta kartı, yurt içi EMS gönderi, ulusalararası EMS gönderi, yurt içi mektup, uluslararası mektup, 1. sınıf mektup, yurt içi gönderi, uluslararası sekogramlar, yurt içi sekogramlar, uluslararası gönderi kabulü/teslimi
Finansal hizmetler:“Forsaj” hızlı para havalesi, posta havaleleri, sigorta hizmetleri, Western Union para transferleri, kamu hizmeti ve belediye ödemeleri kabulü, emekli maaşı, ödenek, sübvansiyon ve tazminat ödemeleri, internet ücreti ödemeleri kabulü, ZMSS poliçeleri satışı, elektrik hizmeti ödemeleri kabulü
Abonelikler, hizmetler:piyangolar, gazete ve dergi aboneliği, ozalit, para havaleleri, posta kutusu kiralama
Bu postaneye sık sık giderim, ilk yıldan fazla bir süredir paket gönderiyorum.
Ancak bir kez daha geldikten sonra, Butovo (daha önce düşündüğüm gibi) en iyi postaneye Larisa adında bir çalışanın iş görevlerini yerine getirme arzusuyla karşılaşmadı. Posta görevlisinin kutunun boyutlarını bağımsız olarak tartmak ve ölçmek zorunda olmadığı gerçeğiyle motive ederek, gönderilmek üzere paketi kabul etmeyi reddetti.
Cevabıma, sık sık postaneye gittiğim ve bu, meslektaşlarının 5 dakikada gerçekleştirdiği ve herhangi bir sorun yaşamadığı olağan prosedür. Bunu yapmayacağını söyledi, çünkü mecbur değil. Posta uygulamam olduğunu söyledim ama nasıl kullanılacağını bilmiyorum, bana cevap verdi - "öğrenmem gerekiyor»
Bilet 035 numaradaydı, saat 19: 10 civarında bir resepsiyon vardı.
Paketi düzenlemek için bir saat zaman harcadım. Ancak ödemem gerçekleşmediğinde (kart uygulamaya bağlı değildi)
Bana bir şikayet kitabı getirmemi ve çalışanın adını söylememi istedim. Larisa (yaşlı bir bayan) adlı bir çalışanın aniden, her zaman olduğu gibi, yine de bağımsız olarak bir gönderi düzenleyebileceğini ve terminalden ödeme yapabileceğini hatırladığı şey.
Umarım çalışana resmi görevleri açıklanır ve olması gerektiği gibi çalışır.
Mükemmel bir departman, zor bir sorunu sevkiyat ile çözmenize her zaman yardımcı olacaktır. Burkovetskaya Tatyana'ya özel teşekkürler.
Bekleme süresi, ne kadar şanslı olursa, elektronik bir kuyruk var.
Genel olarak iyi.
Bugün davalıya talebin gönderildiğini onaylayan makbuzları mahkemeye sunmak amacıyla farklı adreslere talep beyanları olmak üzere iki mektup gönderdim. Posta işçisi her şeyi tek bir çeke çevirdi, ancak çeki evet etmem gerekiyordu, çünkü gönderimin onayının iki farklı mahkemeye eklenmesi gerekiyor. Posta çalışanı bu konuda uyarmadı, bunu ilk defa görüyorum, farklı adreslere gönderilirse her zaman tüm şubelere iki çek kırılması gerekiyor.
Çalışanlarla çalışmanızı rica ediyorum, bu durumda her mektubun çeklerini tek bir çeke değil, ayrı ayrı çıkarmanız gerekiyor.
Çalışan şikayetime cevap verdi, hiçbir şey yapamam, program bu şekilde yapılandırıldı.
Sorum şu tek postada mı var? Neden diğerlerinde böyle değil?