Bolşoy Tula d.2 Purysheva Marina'daki Rusya Postanesi şubesinin operatörüne, müşterilere nazik muamelesi, kaliteli hizmeti ve işlerine profesyonel yaklaşımı nedeniyle minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.
İlk kez, Rus Postanesi ile çalıştığım süre boyunca, operatörün bu kadar yüksek eğitim düzeyine ve işini bilmesine hoş bir şekilde şaşırdım.
Rus Postası ile daha verimli bir işbirliği yapmayı ve paket ve yazışma göndermek için hizmetlerini kullanma fırsatını umuyorum.
115191 şubesinin kızlarının yardımları ve tavsiyeleri için teşekkür ederim!
Kibar ve özenli!
Mishchenko'ya Valentina Ivanovna'ya özel teşekkürler - işini kusursuz bir şekilde yapıyor! Gerçek bir profesyonel!!
Teşekkür ederiz!!
Ve evet, Moskova şehrinin en iyi posta ofisi!
Bolşoy Tula d.2'deki 115191 şubesi sadece korkuyor, oraya iş için gidiyorum, yakınlarda başka bir şube olsaydı oraya asla gitmezdim. Her sefer bir güçlüktür, eğer bu mucizeyi sessizce gönderirlerse, pasaportla göndermeyi reddederlerse, bir kuar kodu, telefon numarası talep ederler, bir mektup tartıştıktan sonra gönderirler, değişiklik doğru değildir, 306 ruble 04 kopekiniz varsa, 307 ruble alırlar, müşteriye doğru yuvarlama sağlanmaz, eğer 96 kopek değişiklik talep ederseniz, fakirleşmeyeceği yorumuyla yüzünüze bir ruble atıyorlar, neden bu? Para onun değil gibi görünüyor ya da zihinsel olarak cebime koydum). Ya vekaletname ve pasaporta ihtiyaçları olduğu için öfke nöbetleri geçirirler, o zaman hiçbir şey almazlar, istemezler bile böyle gönderirler. Dahası, vekaletname yoksa, birinci sınıf olarak daha pahalıya göndermeyi öneriyorum, eğer kabul etmezseniz, kurallara atıfta bulunarak gönderiyi almıyorlar, kuralları dışında daha pahalı mektupları anlamıyorum? Kartla ödeme yapmakta ısrar ediyorlar, muhasebecinin bana posta ücretine nakit miktar verdiğini açıklamaya öfke nöbeti ile tepki veriyorlar. Üstelik uzun zamandır oraya çok az yeterli gidiyorum ve bir süre sonra bir yere gidiyorlar ve öfke nöbetleri çalışmaya devam ediyor, müşterilerin sinirlerini tüketmiyor.