Posta hizmetleri:göçmenlik başvuruları kabulü, uluslararası gönderi, uluslararası paket, yurt içi paket, yurt içi posta kartı, uluslararası posta kartı, yurt içi EMS gönderi, ulusalararası EMS gönderi, yurt içi mektup, uluslararası mektup, 1. sınıf mektup, yurt içi gönderi, ekspres gönderiler, kuryeyle gönderim, standart gönderimler, uluslararası sekogramlar, yurt içi sekogramlar, çevrim içi gönderi, uluslararası gönderi kabulü/teslimi
Finansal hizmetler:“Forsaj” hızlı para havalesi, posta havaleleri, sigorta hizmetleri, Western Union para transferleri, kamu hizmeti ve belediye ödemeleri kabulü, emekli maaşı, ödenek, sübvansiyon ve tazminat ödemeleri, internet ücreti ödemeleri kabulü, ekstre ile bordro ödemesi, elektrik hizmeti ödemeleri kabulü
Abonelikler, hizmetler:uçak ve tren bileti satışı, piyangolar, gazete ve dergi aboneliği, ozalit, para havaleleri, posta kutusu kiralama
Şehirdeki en kötü bölüm. 6 pencereden sadece 1'i en fazla 2'si çalışıyor, ancak bu şube şehrin geniş bir bölgesine hizmet veriyor ve sadece bireyler değil, aynı zamanda kuruluşların temsilcileri de oraya gidiyor. Bu şubeye geldiğinizde, hayatınızdan 40 ila 50 dakika arasında güvenle silebilirsiniz. Kuyruklarda oturmak. Aynı zamanda oda havasız, çalışanlar özel olarak klima içermiyor. İşçilerin bakımı çok yavaş. Ayrı olarak, Rubezev Yulia'nın lideri hakkında (en azından öyle görünüyor). Bu kişi insanlarla çalışmamalı. Tartışmacı sözlere göre kaba, hizmeti makul olmayan bir şekilde reddetmesi ona hiçbir şeye mal olmuyor. Neredeyse kaçıyor. Mesai saatleri içinde her zaman yok.
Posta mektupları, yazışmalar, bildirimler geç teslim edilir (eğer getirmeye tenezzül ederlerse). Oturmak için çok az yer var.
Müşterilere karşı iğrenç davranan, kesinlikle hiçbir şeyi bilmeyen çalışanları olan en kötü departman. 20 Şubat'taki çalışan, 17 Fairvral tarafından reddedilen PAKETİMİ kabul etti, daha sonra parsel üzerindeki kalkış şeklini değiştirdi ve kurallara göre yasak olan pulları paketin formuna kendisi yapıştırdı. Üç hafta sonra paketim bana haber vermeden şubede tutuldu, bu da posta kurallarını ihlal ediyor. Raduzhev'in patronu Yulia Efarovna, çalışanlarının çalıştıkları örgütün kurallarını ihlal etmelerine izin veriyor ve kendisi de Rus Postasının kurallarını bilmiyor. Ya da belki de en azından insan olmaya ve insanca davranmaya değer, böyle davranmamalısınız. paragraf 3.1.8 Posta kurallarının hala öğrenmenizi tavsiye ederim))) müşterileri eşikten suçlamamak ve onları küçük düşürmeye çalışmamak. Ve eğer tüm müşterilerinizin sizden daha az bildiğini düşünüyorsanız, o zaman çok yanılıyorsunuz ve sizin için hiçbir şey olmayacağı konusunda yanılıyorsunuz. Rusya Postanesi, 0036299380, 0036299627, 0036298635numaralı çok sayıda şikayetin yanı sıra şubede kişisel olarak verilen şikayetlerin ardından herhangi bir disiplin cezası almazsa, bir sonraki örnek Kirov bölgesi savcılığı olacaktır.
Kaba personeli olan korkunç bir departman. Yulia'nın insanlarla çalışmadan önce Raduzev'e kim izin verdi? Bir kişi sadece işini yapmakla kalmaz, aynı zamanda müşterilere bilerek iftira atabilir ve bunu açıkça kabul edebilir. Personel, herhangi bir nedenle hizmet vermeyi reddediyor, kaba davranıyor, şubeye girerken sesini yükseltiyor. Mutlak uygunsuz davranış