Arama
Rotalar
Yandex Maps • Tula • Teslimat noktası

OnLayn Treyd, punkt vydachi

Değerlendirme 4,6
426 puan
Açılış: yarın
+7 (4872) 33-82-72
Telefonu göster
Frunze Street No:25, Tula
Kaydet
Siteye git
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Teslimat noktası OnLayn Treyd, punkt vydachi, Tula, foto
24 daha
Genel bakış
Ürün ve servisler
Fotoğraf
34
Yorumlar
129
Şubeler
Özellikler

Vitrindekiler

Только 30.04.2025 - 13.05.2025
Только 30.04.2025 - 13.05.2025
Только 30.04.2025 - 13.05.2025
Только 30.04.2025 - 13.05.2025
Только 30.04.2025 - 13.05.2025
Только 30.04.2025 - 13.05.2025
Tüm ürünleri ve servisleri göster

Adres

Frunze Street No:25, Tula
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

+7 (4872) 33-82-72
Telefonu göster
www.onlinetrade.ru

Mesai saatleri

Açılış: yarın
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Atelier
223 m
4
AtelierFrunze StreetKhalturina StreetDemonstratsii StreetPervomayskaya Street
Park yerlerini göster

Özellikler

Teslimat
Ödeme yöntemi:nakit, havale, teslimatta ödeme
Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:mevcut değil
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Yandex Maps'te kurumumun reklamını yap

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

20:00Kapalı
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz
Değerlendirme 4,6
426 puan
Burayı değerlendirin

129 yorum

Varsayılan
Сергей Горчаков
5. seviye şehir uzmanı
27 Mart
Benim için en uygun sipariş verme noktası, neredeyse her zaman park yeri var, personel kibar ve müdahaleci değil. Mağaza her zaman temizdir, teslimat neredeyse her zaman zamanında yapılır. Hoşuma gitti
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Алексей
8. seviye şehir uzmanı
16 Aralık 2024
Müşterilere karşı iğrenç bir tutum. Satın alırken iletişim ile ilgili olarak, her şey yolunda, merhaba, lütfen vb. Ancak, elektrikli süpürge kırılır kırılmaz, 11 günlük kullanımdan sonra ve hatta günlük olarak değil, hemen tüm iletişim başvuruyu kabul etmeye indirgenir. Yardım hattı yok, Tula'da şehir telefonu almıyorlar, federal numarayı kullanarak siteye bir itiraz yazdıklarını söylüyorlar. Sonuç olarak, dinamitler ve kusurlu mallar için para iade etmiyorlar. Servis merkezi, elektrikli süpürgenin fırçasının fabrika dikişinde parçalanmasına rağmen mekanik hasarla ilgili bir görüş yayınladı. O zaman garanti durumunun ne olduğu belli değil mi? Bu mağaza zincirini kesinlikle tavsiye etmiyorum, çünkü garanti yükümlülüklerine uymuyorlar ve aslında konuyu sözlü olarak çözecek kimseleri yok. Şirketin temsilcisi yorumlarda yanıt verdi, ancak ne yazık ki iletişim bilgilerini belirtmedi ve prensipte yalnızca müşterilere karşı tutumu doğrulayan sorunun çözülmesine veya diyaloğa dair bir ipucu bile yok.
Orijinalini göster · Русский
3
1
Kurumun yanıtını göster
Интернет статистика
13. seviye şehir uzmanı
20 Şubat
Aferin, en iyi teslim noktası! Garanti hizmeti her şeyi bozuyor! Malları satın aldılar, malları buldular, bariz bir evlilik buldular, iade ettiler ve sonra tam bir sirk. Bize ekipmanı alma ve teslim etme eylemi verildi ve 45 gün beklememiz söylendi. Senet, 45 gün sonra yazılı bir açıklama yazmazsak, bunun onarımın devam etmesine rıza gösterdiğimizi söylüyor. Kısacası, son tarihler çok gecikiyor. Anladığım kadarıyla, evliliği sattılarsa, parayı değiştirirlerse veya iade ettilerse, neden müşterinin güvenini bu kadar zedeleyesiniz? Dahası, en yüksek sadakat seviyesi ile (mağazanın ölçeğine göre süper vıp müşteri).
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı