Arama
Rotalar
Yandex Maps • Rostov‑na‑Donu • Optik

Ochkarik

Değerlendirme 4,5
202 puan
Kapanış 21:00
+7 (495) 801-61-46
Telefonu göster
Bolshaya Sadovaya Street No:104/29, Rostov-on-Don • этаж 1
Kaydet
Çevrimişi sipariş et
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Optik Ochkarik, Rostov‑na‑Donu, foto
Optik Ochkarik, Rostov‑na‑Donu, foto
6 daha
Мы можем и такое. Вот увидите
Reklam
Daha fazla bilgi
Genel bakış
Ürün ve servisler
Haberler
4
Fotoğraf
16
Yorumlar
105
Şubeler
Özellikler

Vitrindekiler

ACUVUE OASYS with HYDRACLEAR PLUS (6 линз)
ACUVUE OASYS with HydraLuxe (30 линз)
1 day Acuvue moist for astigmatism (90 линз)
ACUVUE OASYS with HydraLuxe
1 DAY ACUVUE MOIST (180 линз)
ACUVUE OASYS with HYDRACLEAR PLUS (24 линзы)
1 Day Acuvue TruEye (30 линз)
ACUVUE OASYS for Astigmatism with Hydraclear Plus
1 day Acuvue Moist Multifocal (30 линз)
Dailies Total 1 (90 линз)
Есть противопоказания. Посоветуйтесь с врачом.
Tüm ürünleri ve servisleri göster

Adres

Bolshaya Sadovaya Street No:104/29, Rostov-on-Donэтаж 1
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

+7 (495) 801-61-46
Telefonu göster
ochkarik.ru

Mesai saatleri

Kapanış 21:00
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Chekhova Avenue
65 m
4
Chekhova AvenueSovetov SquareVoroshilovskiy AvenueBolshaya Sadovaya StreetУлица Станиславского
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
Güneş gözlüğü
Görme testi
Ödeme yöntemi:nakit
Gözlük:seçki, tamir
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Yandex Maps'te kurumumun reklamını yap

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

12:00Genellikle yoğun
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz
Değerlendirme 4,5
202 puan
Burayı değerlendirin

105 yorum

Varsayılan
Основа Сада
2. seviye şehir uzmanı
25 Mart
Bir dizi durumdan genel bir görüş gelişti: . Yönetici konsültasyona kaydolurken düpedüz yavaştı ve ne yaptığını tam olarak anlamamış gibi görünüyordu. Kayıttan sonraki bilgiler bir mesajla kopyalanmaz, ancak birçok giriş duyurusu yapılsa da . Doğrudan konsültasyonda lens seçiminde onları takmak mümkün olmadı. Tek bir yöntem dile getirildi: ileriye bakmak ve göze sokmak. 40 dakika sonra yarım dakika kederle onları denemek mümkün oldu. . Aşınma tavsiyesi almadım. Sonuç olarak, 4 gün sonra bir gözde ve lenslerde ve onlarsız bulanıklık ortaya çıktı. Bu konuda ne yapacağıma dair öneriler için aradım, ancak salon telefonu yok, sadece yöneticiler var. Bilgiyi kabul ettiler ve beni arayacaklarına söz verdiler. Arama gelmedi, soruyu kendim çözdüm. . Sonuç olarak, gözlük imalatında çerçeveyi kırdılar, aynısı mevcut değildi. Para sorunsuz bir şekilde iade edildi Elbette tekrar başvurmak istemiyorum
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
данил хрущ
3. seviye şehir uzmanı
5 Aralık 2024
R. Sorge (fotoğraftaki salon). İlk defa gözlük sipariş etmiyorum, ancak ilk kez böyle akıllıca bir muayeneyle karşılaştım. Sırayla: Site üzerinden kaydoldum, belirlenen süreden 10 dakika önce geldim, hemen kontrol için ofise davet edildiler. Kontakt lensleri almak için gözleri ölçmek için kayıt yaptırdım (içlerinde benim için daha uygun olacağına karar verdim). Optikte ilk kez...
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
юлия 🐼
8. seviye şehir uzmanı
29 Nisan
Çocuğun çerçevesini seçmek gerekliydi, çünkü yaşın küçük olması ve mükemmel oturması için seçilmesi zor olduğu için şehirde birçok gözlükçüyü gezdik. Ancak Bahçedeki optikte bakımdan önemli ölçüde şaşkına döndüm! Daha doğrusu onun yokluğundan! Pazar akşamı saat 27.04'dü, muhtemelen hafta sonu herkes çalışmak istemiyor ama biz danışmana eve gelmedik ve kapanmadan 5 dakika önce gelmedik. İlk başta, önceki müşteriye hizmet verdikten sonra çok isteksizce neye ihtiyacımız olduğunu sordular. Cevabıma göre bir çerçeveye ihtiyacımız var! (Gözlük değil!, çünkü lenslerimiz zaten başka bir yerden sipariş edildi) Danışman ısrarla tarifi istedi, sanırım tamam, bu gerekli. Tabii ki garip olsa da. Sonra 1000 kez «bu, böyle bir reçeteyi gömdükten sonra yazdılar» diye sordum, bunun için bilmiyorum dedim, 2 yıldır CSTO'DA oftalmoloji Başkanına gözlüyoruz ve bunu nasıl ve sonra yazacaklarını daha iyi biliyorlar, 10001 kez bana "gömmeyi" sordular, burada şimdiden gerginleşmeye başladım ve bir kez daha reçeteyi umursamadığımızı söylemeye başladım! ÇERÇEVEYE ihtiyacımız var! Ayrıca isteksizce bize muhtemelen işe yarayacak 2 tür çerçeve gösterdi, bunlardan biri hakkında ne kadar kritik olduğunu sordum. Neye (burada zanoves!) danışman bilmediğini söyledi, çocuk çerçevelerini hiç anlamıyor 😂🤦🏼♀️ sadece ölümlülük️️ bundan önce bu çerçeveyi satın alsa bile, o zaman temelde böyle bir tavırla almadılar! Müşterilere karşı böyle bir tutum olduğu için danışmanlar muhtemelen çıplak maaşta oturuyorlar
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı