Arama
Rotalar
Yandex Maps • Moskova • Giyim mağazası

Nikifilini

Değerlendirme 4,3
469 puan
Kapanış 22:00
+7 (901) 407-26-79
Telefonu göster
Bolshaya Novodmitrovskaya Street No:36с2, Moscow • подъезд 5
Kaydet
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Giyim mağazası Nikifilini, Moskova, foto
Giyim mağazası Nikifilini, Moskova, foto
65 daha
Genel bakış
Fotoğraf
75
Yorumlar
320
Şubeler
Özellikler

Adres

Bolshaya Novodmitrovskaya Street No:36с2, Moscowподъезд 5
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

Шоурум
+7 (901) 407-26-79
Telefonu göster
nikifilini.com

Mesai saatleri

Kapanış 22:00
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Dmitrovskaya
520 m
2
DmitrovskayaSavyolovskayaSavyolovskaya
1st Khutorskaya Street
460 m
4
1st Khutorskaya StreetDmitrovskaya Metro StationDmitrovskaya2nd Khutorskaya StreetSkladochnaya Street
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
Park yeri
Teşhir salonu
Teslimat noktası
Tasarım giysi
Asansör (tekerlekli sandalye kullananlar için)
Köpeğinizi getirebilirsiniz
Hediye çeki
Kıyafet türleri:bayan giyimi, erkek giyimi
Giyim ve aksesuar çeşitleri:şapka, pantolon, şort, Kazaklar, kostümler, üstler, atletler, shirt, tulumlar, kapüşonlular, gömlekler, Çantalar
Tekerlekli sandalye erişimi:kısmi erişim
Hayvanlarla girilebilir:tüm hayvanlara izin veriliyor
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Bu kurumun sahibi misiniz?

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

12:00Genellikle orta yoğun
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz

Yakındaki benzer yerler

HOM-shop.ru
Puan yok
Unger.ru
Değerlendirme 4,3
Lodki-Lodki.ru
Değerlendirme 5,0
Doreanse
Değerlendirme 4,3
Sanitary engineering Trilit
Değerlendirme 4,2
Değerlendirme 4,3
469 puan
Burayı değerlendirin

320 yorum

Varsayılan
Евгений Колпаков
7. seviye şehir uzmanı
2 Şubat
Çok güzel bir showroom, çok havalı bir konum. Ayrıca çok çeşitli kıyafet ve aksesuarlara dikkat çekmek istiyorum. Ayrı olarak, her zaman size ne seçebileceğinizi söyleyebilecek duyarlı çalışanlar hakkında yazmaya değer. Tişörtlerin ve ambalajların kalitesi de çok memnun.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Полина Гордеева
5. seviye şehir uzmanı
2 Şubat
mağaza hakkında yazıyorum) küçük olmasına rağmen bu showroom'u çok seviyorum güzel adamlar, sempatik, gerekirse size neyi ilgilendiklerini söyleyecekler seçim her zaman güncel konumlardan gelir, ancak aynı zamanda nadirlikler de bulabilirsiniz, asıl mesele sormaktır) Buraya teslimat bedeliniz olmazdı, ama odanın küçük olduğunu anlıyorum olduğun için teşekkürler❤️
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
кристина цурцумия
6. seviye şehir uzmanı
3 Nisan
İnceleme şovun kendisi hakkında değil, belki orada her şey harika. Ancak markanın çalışmalarından son derece hayal kırıklığına uğradım. Hayatımda Nikephilini'den başka hiçbir şey satın almayacağım. Çevrimiçi mağazanın çalışması sadece korkunç, desteğin çalışmasıyla ilgili ve genel olarak sessizim, destek sohbetinin bir çalışanı olarak dehşete kapıldım, çalışanların yanıt verme biçiminden bekleme süresi bilinmiyor. Sorunuzun cevabını en az bir gün, en az iki, hatta en az üç gün bekleyebilirsiniz. Ve sorununuzu çözdüğünüz yerde, ANLAM açısından TAMAMEN uygun olmayan bir senaryo elde edersiniz. Müşteriden mümkün olan en kısa sürede kurtulmak için sadece normal bir mücadele. Yeni Yıl için erkek arkadaşım için sipariş verdim, bu markanın ürünü şeklinde eski isteğini yerine getirmeye karar verdim. Elbette malları zamanında ürettiler, bir ay beklediler, ardından gerçek kakafoni ve korku başladı. Mallar iki ay yatıyordu, NOT edeceğim, iki ay paketlendi ve gönderilmeye hazırdı, ilk ay teslimat faturasını ödemek için bana hiçbir şekilde bir bağlantı gönderemediler, tg sohbetine birkaç mesaj gönderdikten sonra herkes bu talihsiz bağlantıyı bana gönderdi, ancak ödeme yapıldıktan sonra da sipariş gönderilmedi. Yine, siparişin ne zaman gönderileceği hakkındaki bilgileri zorla çıkarmam gerektiğini söylemek zorunda kaldım. Cevabımda tek bir şey vardı. "Bilmiyoruz, böyle bir bilgimiz yok", o zaman başka bir soru, o zaman hiçbir şey bilmiyorsanız neden destek sohbetinde oturuyorsunuz? Muhtemelen iletişimimin 10'undan sonra, sipariş sihirli bir şekilde 3 ay sonra gönderildi ve herkes malların teslimat hizmetine teslim edileceği son tarihleri aniden öğrendi. Elbette aferin, sadece 5 artı için çalışıyorsunuz) Hayal kırıklığı dolu, görünüşe göre piyasadan bir şeyler satmıyorsunuz, markanızı bir şekilde tutan bir şekilde değil. Ama işte müşterilere karşı böyle bir tutum ... bu basit, bir şeyle ilgili. Eşyalarınız için az para kaybetmiyoruz, müşteri hizmetleri alanını biraz iyileştirmek mümkün olabilirdi. Çünkü bundan sonra, başka bir şey sipariş etme arzusu yok ve kesinlikle şimdi olmayacak.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı