Bu kuaförü çok beğendim.
Mükemmel bir usta, kendi işinde profesyonel -Ruzana.Uzun yıllardır kızlarımızla saç kesimi için ona gideriz -ve her zaman harika bir sonuçtur, ancak bu kadınlar için çok önemlidir!!!!
Orijinalini göster · Русский
Алина
6. seviye şehir uzmanı
13 Nisan
Size düzenli bir müşteriye karşı tutum hakkında konuşmak istiyorum.
Bu salonu birkaç yıl ziyaret ettim ve bugünün domuz durumu olmasaydı daha da ziyaret etmeyi planladım.
Saat 11: 00'e kadar lazer epilasyon için önceden kaydoldum ve bu işlemden sonra Moskova'nın merkezinde başka prosedürlerim olduğunu yazdım. Sabah salona çıktım ve 2-3 dakika geç kaldım. Tabii ki, yöneticiyi geç kaldığı konusunda uyardı. Yanıt olarak, güzellik uzmanının 15 dakika geciktiğini alıyorum. Pekala, tamam, herkesin başına gelir. Salona geldim, oturdum ve yöneticinin yazdığı gibi 15 dakika bekliyorum. 15 dakika geçiyor, hiçbir şey değişmiyor. Birkaç kez daha ne kadar beklemem gerektiğini soruyorum. Resepsiyonist telefondaki tezgahın arkasında oturmuş gibi oturuyor. Güzellik uzmanına gidip öğrenmek için uğraşmadım bile!
Yönetime soru şudur: Prensipte neden sadece konuşma kafasının işlevini yerine getiriyorsa bir yöneticiye ihtiyacınız var? Faydaları minimumdur!
Yöneticiler ve görünüşe göre güzellik uzmanının kendisi, müşterinin zamanına o kadar kayıtsız ki, birbiri ardına notları dolduruyorlar ve onlardan sonra daha fazla kaydınızın olması umursamıyorlar (ve ben bunu 2 kez yazdım!!)
25 dakika sonra prosedürünü beklemeden ayrıldı ve bu salondaki gelecekteki tüm kayıtları iptal etti. KİMSE ÖZÜR DİLEMEDİ BİLE! Ne kelimelerle ne de yazışmalarla! İlk defa, yöneticinin sorunları çözmedeki bu kadar yetersizliğiyle karşılaşıyorum. İletişim kurma yeteneği ve müşteri odaklılık sadece sıfırda!
İdarenin resepsiyon görevlilerini değiştirmeyi veya en azından onları eğitmeyi düşünmenin zamanı geldi. Tam bir başarısızlık. Aptalca bir olay nedeniyle, yıllarca yürümeye ve yıllarca kar etmeye hazır olan bir müşteriyi kaybettik. Bir müşteri bile değil, iki müşteri bile, çünkü eş de bazen gelirdi.
Ayrıca bu salonda sadece 1 tane var - pedikür yaptığım usta Alena. Her zaman iyi bir ruh halinde, hızın müşterinin parmaklarının güvenliğinden çok daha önemli olduğu usta Oksana'nın aksine, hız için değil kalite için çalışıyor.
Alena, çalışman için teşekkürler! Diğer çalışanların domuzcuk tavrı yüzünden sizi kaybettiğim için üzgünüm.
Посетила салон в первый раз, делала мелирование и тонирование у мастера Рузаны. Результатом окрашивания очень довольна, тон подобран идеально, мастер молодец, спасибо ещё раз!⚘️⚘️⚘️