Merhaba. Geçen Aralık ayında çok beğendim. Çok iyi, yetkin bir şekilde yardım ettiler. Bu nedenle bugün bile Hırsızlar için belgelerime gitmeye karar verdim. Özbekistan vatandaşını benimle kaydettirmem gerekiyordu. Evde devlet hizmetlerine gönderdim, işe yaramadı. Bu yüzden çalışanıma belgelerime döndüm, o da bana açıklamalar yaptı, sanki,en azından biraz düşün, gözlerini çırpma, bana böyle bakma ,.Sekreter olarak çalışmıyorum, kız kardeş olarak çalışıyorum ve zor günlerden beri yürüyorum. Eğer hepimiz bilseydik, belgelerime veya aynı kurumlara başvurmazdık. Birçok farklı insanın sizden geçtiğini anlıyorum, ancak insanlarla nasıl iletişim kuracağınızı bilmiyorsanız, o zaman başka bir yerde çalışın!
Daha nazik olun ve birbirinize saygı gösterin.
Bu departmandan çok memnun kaldık, çok kibar personel, kuyruklar uzun süre beklemedi, hızlı bir şekilde hizmet verdiler. Baş uzman Vavilova E. V.'ye profesyonellik için teşekkür etmek istiyorum.
Kayıt defterinin Moskova'dan Moskova Bölgesi'ne değiştirilmesi nedeniyle MFC ile iletişime geçtim. Emeklilik fonuna haber vermek, Moskova'nın sosyal kartını Moskova yakınlarındaki bir kartla değiştirmek gerekiyordu. Bundan önce emeklilik fonunun şubesini ziyaret ettim ve onları MFC'YE gönderdiler. Ancak orada yöneticiler, o gün çok sayıda ziyaretçiye sahip oldukları ve kamu hizmetlerine gönderildikleri gerekçesiyle bir uzmana bilet vermeyi reddettiler. Ve orada, her zamanki gibi, yaşlıların büyük sıraları var ve onlara yardım eden uzmanlar sadece 2 kişi. Her ziyaretçiyle 30 dakikadan fazla uğraştılar, sonuç olarak artık bekleyecek gücümüz yoktu. Sorularımı çözemedim, yarım gün boşa harcadığım için hoş olmayan bir tortu kaldı. Daha önce Moskova MFC ile iletişime geçtim, müşterilere tamamen farklı bir yaklaşım var. Görünüşe göre Muskovitlere ve haklarına saygı duyuluyor, ancak yakın Moskova bölgesinin sakinleri iyi hizmete layık değil mi?