+ iletişim merkezi aracılığıyla kaydoldum ve tam zamanında çalışana çağrıldım
Yaptığım her şey, her şey sorunsuz. Çalışanlar duyarlı, her şeyi açıklıyorlar
Bir asansör var, bir çocukla veya örneğin emeklilerle anlaşmak uygun
- MFC'NİN bulunduğu katta tuvalet yok. 2 yaşında bir çocuğumla birlikteydim ve çok rahatsız oldum (burada nereye dönmemizi tavsiye eden kızın bize ofis alanını açtığını iptal etmek istiyorum. Ona çok teşekkür ederim.
- Çocuklar için hiçbir şey yok. Aynı sosyal ortamda. Savunmanın kurşun kalem ve boyama sayfalarıyla dolu bir masası var. Küçük bir şey,ama güzel.
Burası ziyaret etmek istediğim son yer... Çocuğun kamu hizmetlerindeki hesabını doğrulamak için şubeye gittik. Asansörden nasıl çıkıyorsunuz - büyük bir kuyruğa yaslanıyorsunuz ve kimin nereye gittiği belli değil. Kimse hiçbir şeyi açıklamıyor, bir süre sonra anladık, ifadeyi doldurduk, tekrar vermek için sıraya girdik. Masadaki çalışan verileri girdi, 10 dakika sonra her şeyin işe yarayacağını söyledi, ama! Bir gün sonra işe yaramadı, hafta sonundan sonra departmanı aramaya başladılar. Telefonda sorunu çözmeye bile çalışmıyorlar! Ve tekrar ayrılmaya gitmeyi teklif ediyorlar. Yani işlerini yapmak istemiyorlar, ancak başkalarının çalışmasına gerek yok, eşikleri döşemeye gitmeleri gerekiyor! Bunlar cehennemin çevreleri ve geçmişin kalıntılarıdır! Dinlemeye bile başlamayan Komarova Marina Nikolaevna'ya özel bir beğenmeme.
Bölümde vasıfsız uzmanlar çalışıyor, iki kez kağıt SNILS yapmaya geldiler, sürekli sorunlar yaşadılar, program çalışmadı, sonra devlet hizmetlerinde belge, gelen Rodiel'de doğrulanmadı - nasıl onaylayacağımızı söylemediler, bunu kendimiz yaptık! Bir kez daha yaklaştılar, ancak MFC'DE hiç bir kağıt seçeneği yapmadıkları ortaya çıktı, neden MFC'DE çalışanlar dışında bunu kimin bilmesi gerektiği konusunda insanları hemen uyaramıyorlar. Devlet hizmetlerinin başvurusunun kadın çalışanlar için çok zor olduğu ortaya çıktı, sürekli birbirlerine danışmaya gidiyorlar, ancak sıfır işe yarıyor.