24 Aralık 2024'te "tarife 24" adlı tarifeyi bağlamak için Borisovskaya Prudy, bina 26, bina 2 adresindeki MTS iletişim salonuna geldim. Operatöre, soyadı Yakimovich Igor Olegovich olan adı, soyadını tüm durumu açıkladı. Sevinçle benim için belgeler hazırlamaya başladı, tarife ve sım kart için 500 ruble yatırmanız gerekeceğini söyledi. Onunla diyalog sürecinde, ona birkaç kez, kafasının olumlu bir şekilde başını salladığı "tarife 24" adlı tarifeye ihtiyacım olduğunu hatırlattım.
Birkaç gün sonra, eski operatörümdeki verileri güncellemem gerektiğini söyleyen bir SMS geliyor (O sırada Tele2'yi kullandım veya kullandım), Tele2 iletişim salonunun ihtiyaç duyduğu her şeyi yapıyorum, numaramın bana dayanabilmesi için ifadedeki verileri güncellemek için tekrar MTS salonuna geliyorum ve her şey yolunda gitti. Yakimovich Igor Olegovich, iddiaya göre her şeyi bana yapıyor. 01/01/2025 tarihinde telefonuma bir MTS SIM kartı takabileceğimi, tarifenin ve internetin benden çalışacağını ve numaramın benimle kalacağını açıklıyor.
Bugün (01/01/2025) her şeyi salon çalışanının (Igor Olegovich) talimatlarına göre yapıyorum. Ve benim için kesinlikle hiçbir şey çalışmıyor. Numaranın bana verilmediğini fark ettim. Elimdeki MTS numarasının kesinlikle istediğim numaraya karşılık gelmediği ortaya çıktı. Ayrıca sözleşmeye baktıktan sonra Yakimovich Igor Olegovich'in bana kesinlikle istemediğim "MTS More" tarifesini verdiğini anlıyorum. Ayrıca benim adım ve ikinci adımdaki ifadesinde hatalar yaptı. Ama başlangıçta ona kullanmayacağımı söylediğim MTS banka kartını bana itmeyi başardı, ama yine de ısrar etti ve ben onu aldım. Bunun sadece benim için bir bonus olduğunu düşündüm, ancak bunun "MTS More" tarife planının bir parçası olduğu ortaya çıktı, yine hatırlatırım, "tarife 24" adlı bir tarifeye bağlanmamı istedim.
Yakimovich Igor Olegovich'in bu çalışanın tam profesyonelliksizliğine, ismine, soyadına, patronimiğine kızgınım ve bu tür sorunların daha fazla ortaya çıkmaması için çalışanlara doğru şekilde talimat verip eğitmenizi rica ediyorum. Bir çalışanın hatası nedeniyle, iletişim salonlarını tekrar ziyaret etmeli, tüm bunların ilk seferinde ve verimli bir şekilde yapılabileceği zaman bunun için zamanımı harcamalıyım. Hizmetten memnun değilim ve bu salon çalışanıyla sohbet etmenizi istiyorum.