Arama
Rotalar
Yandex Maps • Moskova • Tütün, sigara mağazaları

MosTabak

Değerlendirme 5,0
429 puan
24 saat açık
+7 (993) 289-38-23
Telefonu göster
Verkhnyaya Radischevskaya Street No:22, Moscow
Kaydet
Telegram'dan yaz
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Tütün, sigara mağazaları MosTabak, Moskova, foto
Tütün, sigara mağazaları MosTabak, Moskova, foto
1 daha
Будем на связи!
Reklam
Daha fazla bilgi
Genel bakış
Haberler
4
Fotoğraf
9
Yorumlar
369
Şubeler
Özellikler

Vitrindekiler

Большой ассортимент
Низкие цены
Любые вкусы
Широкий выбор смесей
Отличные аксессуары
Сувенирная продукция
Все актуальные модели
Оригинальная продукция
Любые модели

Adres

Verkhnyaya Radischevskaya Street No:22, Moscow
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

Магазин
+7 (993) 289-38-23
Telefonu göster
mostabak.su

Mesai saatleri

24 saat açık
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Taganskaya
16 m
2
TaganskayaMarksistskayaTaganskaya
Taganskaya Metro Station
103 m
4
Taganskaya Metro StationTaganskaya SquareMarksistskaya Metro StationTeterinskiy LaneNikoloyamskaya Street
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
IQOS
Nargile
HQD
Maxwell's
Elektronik sigara
Purolar, sigarillolar
Ödeme yöntemi:nakit, kartla ödeme, nakit dışı ödeme
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Yandex Maps'te kurumumun reklamını yap

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

23:00Genellikle orta yoğun
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz
Değerlendirme 5,0
429 puan
Burayı değerlendirin

369 yorum

Varsayılan
Богдан Ф.
5. seviye şehir uzmanı
24 Nisan
04/21/25 saat 18: 15'te bu kurumun patronları için satıcının adını hatırlamadım. O zamana kadar birçok kez uğradım ve her şeye uyuyordum ve personel saygılıydı ve seçim iyiydi. Ama bu sefer, görünüşe göre müşteri hizmetinin ne olduğunu bile bilmeyen genç bir satıcıyla karşılaştım, yaşımdan daha genç görünüyorsam beni dürtmeye başladı, bu benim dürtebileceğim anlamına gelmez, çünkü kimse satıcı- müşterinin saygılı diyaloğunu iptal etmedi Yanlış evaporatörü bir kez sattılar, tekrar yanlış olanı değiştirdim, adını iki kez söyledim ve nasıl görünmesi gerektiğini gösterdim, satıcı Google'dan bir resim gösterdi ve üzerinde bile sattığından ve resimdekinden bir fark görmedi. Bundan önce, her zaman mükemmel bir satıcı olan Eugene, onunla ilgili hiçbir şikayette bulunmadı, her şeyi normal bir şekilde satın almaya gitti. Ancak bu satıcı, "Eugene beceriksiz, ama ben sana geri ödeme yapamazdım" dedi. Geri dönüşü, iyiliği için resmileştirdi. Kurumun bu şubesinin başkanından bu satıcıya karşı önlem alma talebi.
Orijinalini göster · Русский
1
1
Kurumun yanıtını göster
Жанна Князева
3. seviye şehir uzmanı
4 Aralık 2024
Burada çok empatik ve hoş adamlar çalışıyor! Her zaman yeni pozisyonlara danışacaklar ve tüm çeşitler arasından seçim yapmanıza yardımcı olacaklar. Tüm departman burada yürüyoruz! Teşekkür ederiz!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Игорь Будейкин
5. seviye şehir uzmanı
24 Nisan
Pek çok tek seferlik kavurucu oldu. Ertesi gün (ve bu 20 bin özlem için puffini) zaten bir garik veriyor (akünün bir günde sıfıra düştüğü anda yanan borunun geldiğini anlamak, bu yüzden belayı beklemek anlamına geliyor). 4 kez bu noktada elma tadında deldim. Bu sefer şeftali aldım - belirtiler aynı. Tek sözlerin kendileri iade edilemez, bu yüzden oraya gitme hakkını indirmenin bir anlamı yok. Salon çalışanlarına soru sorulmuyor - havalı kızlar ve erkekler. Ancak lojistikte açıkça arızalar ve ciddi olanlar var. Daha önce düzenli bir müşteriydim, ayda en az 6 tl bıraktım, arkadaşlarıma uygun fiyatlarla düşmeden mağaza olarak tavsiye ettim. Şimdi nihayet bu ağı geçmişte bırakmayı ve diğer mağazalardan satın almaya başlamayı düşünüyorum. Not: Tüm ürünlerinizin orijinal olduğuna dair kesin bir cevap vermemeye ikna edici bir istek var ve benden süper postanıza yazmamı istiyorsunuz. Kendinizi bir araya getirin ve pal'ı pali'den ayırmaya başlayın. Taganka'da emiciler oturmuyorlar, iş dünyasında da uğraşıyorlar ve parça başına 100 ruble daha ucuza toplu tedarik alabileceğinizin çok farkındalar, ancak performans sorunları olacak veya yeterli bir piyasa fiyatı ödeyecek ve müşterilere sorun çıkarmayacaksınız. Malları iade etmenin imkansızlığı göz önüne alındığında, sistem inşa edilmiş gibi görünüyor. Ancak müşterinin LTV'Sİ bu nedenle uçuruma gidiyor. Düşünün, karar verin. 2 hafta sonra gireceğim, hatalar üzerinde çalışırsan birkaç boru alacağım - incelemeyi düzelteceğim.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı