04/21/25 saat 18: 15'te bu kurumun patronları için satıcının adını hatırlamadım.
O zamana kadar birçok kez uğradım ve her şeye uyuyordum ve personel saygılıydı ve seçim iyiydi.
Ama bu sefer, görünüşe göre müşteri hizmetinin ne olduğunu bile bilmeyen genç bir satıcıyla karşılaştım, yaşımdan daha genç görünüyorsam beni dürtmeye başladı, bu benim dürtebileceğim anlamına gelmez, çünkü kimse satıcı- müşterinin saygılı diyaloğunu iptal etmedi
Yanlış evaporatörü bir kez sattılar, tekrar yanlış olanı değiştirdim, adını iki kez söyledim ve nasıl görünmesi gerektiğini gösterdim, satıcı Google'dan bir resim gösterdi ve üzerinde bile sattığından ve resimdekinden bir fark görmedi.
Bundan önce, her zaman mükemmel bir satıcı olan Eugene, onunla ilgili hiçbir şikayette bulunmadı, her şeyi normal bir şekilde satın almaya gitti.
Ancak bu satıcı, "Eugene beceriksiz, ama ben sana geri ödeme yapamazdım" dedi.
Geri dönüşü, iyiliği için resmileştirdi.
Kurumun bu şubesinin başkanından bu satıcıya karşı önlem alma talebi.
Burada çok empatik ve hoş adamlar çalışıyor! Her zaman yeni pozisyonlara danışacaklar ve tüm çeşitler arasından seçim yapmanıza yardımcı olacaklar. Tüm departman burada yürüyoruz! Teşekkür ederiz!
Pek çok tek seferlik kavurucu oldu. Ertesi gün (ve bu 20 bin özlem için puffini) zaten bir garik veriyor (akünün bir günde sıfıra düştüğü anda yanan borunun geldiğini anlamak, bu yüzden belayı beklemek anlamına geliyor). 4 kez bu noktada elma tadında deldim. Bu sefer şeftali aldım - belirtiler aynı. Tek sözlerin kendileri iade edilemez, bu yüzden oraya gitme hakkını indirmenin bir anlamı yok. Salon çalışanlarına soru sorulmuyor - havalı kızlar ve erkekler. Ancak lojistikte açıkça arızalar ve ciddi olanlar var. Daha önce düzenli bir müşteriydim, ayda en az 6 tl bıraktım, arkadaşlarıma uygun fiyatlarla düşmeden mağaza olarak tavsiye ettim. Şimdi nihayet bu ağı geçmişte bırakmayı ve diğer mağazalardan satın almaya başlamayı düşünüyorum.
Not: Tüm ürünlerinizin orijinal olduğuna dair kesin bir cevap vermemeye ikna edici bir istek var ve benden süper postanıza yazmamı istiyorsunuz. Kendinizi bir araya getirin ve pal'ı pali'den ayırmaya başlayın. Taganka'da emiciler oturmuyorlar, iş dünyasında da uğraşıyorlar ve parça başına 100 ruble daha ucuza toplu tedarik alabileceğinizin çok farkındalar, ancak performans sorunları olacak veya yeterli bir piyasa fiyatı ödeyecek ve müşterilere sorun çıkarmayacaksınız.
Malları iade etmenin imkansızlığı göz önüne alındığında, sistem inşa edilmiş gibi görünüyor. Ancak müşterinin LTV'Sİ bu nedenle uçuruma gidiyor. Düşünün, karar verin. 2 hafta sonra gireceğim, hatalar üzerinde çalışırsan birkaç boru alacağım - incelemeyi düzelteceğim.