Alekseevskaya'daki ofis yeni ve modern bir binadır. Girdikten sonra modern sandalyelerle ortak salona giriyorsunuz. Tüm yüzeyler ve ekipmanlar görünüşte iyi. Girişte cihaz duruyor, bilet veriyor ve sıraya giriyorsunuz. Müşteriler elektronik bir çetele aracılığıyla çağrılır. Hoş bir ortam izlenimi veriliyor. Ancak, sizi arayan Mosenergosbyt uzmanına sıra kuponuyla geldiğinizde tüm iyi izlenim kaybolur. Uzmanlar başka bir odaya yerleştiriliyor. Ancak baştan başlayacağız: 1. Mosenergos'un belirtilen telefondan aranması imkansızdır. Bir uzmana katılmadan önce her zaman olmasa da 20-30 dakika harcamanız gerekir. Numarayı yeni aradım ve hemen bağlandım, Yapay Zeka, veya sözde, Sohbet Botu, Sorularınıza uymadan beyinlerini karıştırıyor. Yaşlıların - emeklilerin nasıl aradığını ve iletişim kurduğunu hayal edebilirsiniz, bu yüzden ağlamak değil, ağlamak istiyorsunuz! ! ! Ve bu sadece Mosenergosbyte'de değil, MGTS, Sberbank ve diğer kuruluşlarda da aynı durum. Uzmanlara ulaşmak mümkün değil. Patronlar her yerde ve her şeye rağmen, vatandaşların nasıl aradıklarına ve sorularını arayıp çözüp çözemeyeceklerine bakıyorlar. 2. Mosenergosbyt'in Alekseevskaya'daki ofisinde, iki yıl önce elektrik tarifelerinin yılda bir kez değiştirildiği çok az insan vardı ve sakindi. Şimdi tarifeler yılda iki kez değişmeye başladığına göre, ofiste sürekli olarak çok sayıda ziyaretçi var. Çağrıya 15-20 numara için bir bilet alın, şans olarak kabul edeceksiniz. Ancak sıra oldukça hızlı ilerliyor. Mosenergosbyt, Moskova MFC hizmet standardını kabul etti - kişi başı 10 dakikadan fazla değil. Bu nedenle, 10 dakika sonra gelen müşteriler, sorularınızın çözümlerine rağmen bir şişe şampanyadan mantar gibi atılıyor. 3. Ve böylece yaklaşık bir saat sonra, sıra numarasının, ofisin ve uzmanın pencere numarasının listelendiği çetele üzerindeki kupon numarasını arayan Mosenergosbyt uzmanına ulaşırsınız. Ve son 55 yılda Mosenergosby ile olan iletişimi hemen hatırlıyorsunuz. Hiçbir şey değişmedi! Mosenergosby uzmanları size karşı şüpheli ve temkinli davranıyorlar. Gelen müşterileri hemen her türlü faydadan yararlanmak isteyen, gelip bir şeyler talep eden ve Mosenergos'u aldattığından emin olan elektrik için kötü niyetli temerrüde düşenler olarak temsil ediyorlar. Sorunuzun kararına katılmıyorsanız, Yönetici hemen uçuyor ve şimdi iki uzman, yüksek tonlarda Mosenergosbyt - yanıldığınızı ve neredeyse bir suçlu ve halkın düşmanı olduğunuzu söylemeye başlıyorlar. Belgesiz gelen yaşlı emeklileri görmek özellikle zordur. Bu da gösteriyor ki - Düşük hizmet kalitesi ve müşterilere karşı kaba bir tutum. Bu hızlı tempoda, standart süre 10 dakikadır geçiyor ve sizden binayı terk etmeniz isteniyor. Bu arada, elektrik ödemesinin çeşitli faydalarının hesaplanması, Emekli maaşının hesaplanmasından daha kötüdür. Matematik bilimleri doktorları Mosenergos'un faydaları nasıl hesapladığını anlayamadıklarında! Sıradan yaşlı emekliler hakkında ne söylenmeli, onlar için elektrik ödemelerinin faydalarının hesaplanması fantastik bir gizem gibi görünüyor. Sorularınızı çözmek için belgelerle geldiğinizden emin olmalısınız: pasaport, ödemeler, sözleşmeler, makbuzlar, faturalar, yardım belgeleri vb. vb. Yılın son yarısı için ödemeler ve makbuzlar arzu edilir. Ve bu, sorunun çözüleceği anlamına gelmez. Aksi takdirde hemen çıkış yapmanız istenecektir. Rab'bin Alekseevskaya'daki Mosenergosbyt ile iletişiminden hoş geldiniz.
Saygılarımla !
Katkı. Aralık 2024. Mosenergosbyt'ten OFFFİGENOUS bir teklif! ! ! Mosenergosbyt bildiriminden, Ofis SADECE randevu ile hizmete aktarılmıştır. Mosenergosbyt web sitesinde ön kayıt, Yorum yapmadan!
Saygılarımla !
Посетил офис 04 октября и хочу выразить искреннию признательность Гришиной Наталье Сергеевне. Доброжилательная, высокопрофессиональная сотрудница офиса на «Алексеевской», все вопросы решил быстро в обстановке уюта и без суеты. СПАСИБО 👍 С Уважением, Сергей Иванов ( Санкт-Петербург).
Konumu açıklığa kavuşturmak için mosenergosbyt ofisime üç kez içki içmek zorunda kaldım!!!
Gerekli tüm bilgileri tel üzerinden almak gerçekçi değildir ve ayrıca operatör 1 Eylül'den itibaren bunu telafi etmeye zahmet etmedi.2024. randevuya sadece randevu ile gidilebilir.
Son ziyaret, gereksiz ziyaretlerin rahatsızlığından dolayı takdiri memnun etti ve yükseltti. Resepsiyon 10 dakika erken ve 5 dakikadan fazla sürmedi. Sorun çözüldü. Çalışanlar kibar, yetkin
Hastalar, suyla dolu bir soğutucu var ve en önemlisi ziyaretçiler için bir tuvalet var.
Her şey net bir şekilde organize edilmiştir - insan kalabalığı yoktur. Bizden 1 varışta olduğu gibi, resepsiyona sadece kayıt yoluyla canlı sıraya girmeyeceğimize dair öfke çığlıkları var.