Otomobil markası:japon arabalar, hafif araç, Mitsubishi
Iş türleri:seyahat öncesi araç muayenesi, oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, plastik tampon tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, oto boya , park sensörü, film kaplama, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, pompa tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, oto alarm, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, cila, yakıt püskürtme tamiri, şaft mili tamiri, yakıt sistemi tamiri, oto elektronik tamiri, karbüratör tamiri, radyatör tamiri, motor bloğu tamiri, oto far tamiri, amortisör tamiri, webasto tamiri, basınçlı hava kompresör tamiri, yarı otomatik şanzıman tamiri, katalizör temizleme, aks tamiri, debriyaj tamiri, oto ısıtıcı tamiri, yedek parça ve aksesuar siparişi, araç ses yalıtımı, hava yastığı, triger kayışı değiştirme, ek donanım kurulumu
Yedek parça:binek araçlar için
Ödeme yöntemi:peşin ödeme, nakit, kartla ödeme, nakit dışı ödeme
2009'dan beri Nissan'da arabalara hizmet verdim ve şirket hakkında mükemmel yorumlardan başka hiçbir şey bırakmadım. Hizmete her ziyaretten sonra, şirket çalışanları mutlaka hizmetin kalitesiyle ilgilendiler. Ne yazık ki, tüm güzel şeyler bir zamanlar bitiyor. 29 Mart 2024'te, sigortalı bir ön cam takmak için Nissan'a hizmet veren Mitsubishi'nin Hızlı ve Öfkeli boya ve kaporta atölyesine başvurdu. Çalışan Pavel siparişi verdi, cam getirilir getirilmez aramaya söz verdi, cam teslimatında gecikmeler olabileceği konusunda uyardı. 3 ay oldu, aramayı beklemeden kendim aradım. Çalışanın camı sigorta şirketiyle koordine etmeye bile zahmet etmediği ortaya çıktı. Öfkelerimden sonra Pavlus aradı ve sigortalı olduğunu söyledi (sonunda!!!) mahkeme kararıyla kurulması gereken camı kabul etti ve camın belirli bir marka olması gerekiyordu (yargı kararıyla camı koordine etmemek nasıl mümkün olabilirdi???). Camı getirip kurulum için servise geldiklerinde bir ay daha bekledikten sonra, zaten sahip olduğum aynı markanın camını getirdikleri ortaya çıktı. Sonuç olarak, Nisan ayında böyle bir cam olmadığını ve olmayacağını öğrenmek yerine, bunu Ekim ayında öğrendim. Birkaç kez Hızlı ve Öfkeli LLC'Yİ aradım ve şirket yönetimiyle iletişime geçmeye çalıştım, ancak başarılı olamadım. Şirketin yönetimi, bu hizmette meydana gelen çirkinliklerden mutlu bir şekilde habersizdir. Sigortadan para aldıktan sonra mahkemeye gideceğim. Boya ve kaporta atölyesinin çalışanları, tüketicinin korunmasına ilişkin bir yasanın varlığından ve müşterilerle alay etmenin en azından insanlık dışı olduğundan açıkça habersizdir. Bence, zamanınıza ve sağlığınıza değer verirseniz, böyle bir hizmetten mümkün olduğunca uzak durmanız gerekiyor. 25 Kasım'da Feedback@forsage postasına bir şikayet gönderdim.grup, o zamandan beri herhangi bir yanıt alamadı. Hizmet açıkça müşterilerle ilgilenmiyor. Belki de bu en iyisi için cam yok, bu tür tamircilerin arabaya girebileceğini hayal etmek zor değil!!! İncelemeleri okuduktan sonra, bunun bu hizmet için olağan hikaye olduğu açıktır.
Arabama bu otomobil fuarında hizmet verdim ya da bir kazadan sonra Kasko boyunca restore ettim. Orada çalışan insanların işime karşı iyi tutumlarını vurgulamak istiyorum. Ve özellikle Pavel adında bir yöneticiye (üstyapıcı) dikkat çekmek istiyorum. İşine profesyonel yaklaşımı. Bir insan onların yerinde böyle diyorlar! Araba tamamen restore edildi ve hatta hayal edebileceğimden daha fazla bonus yaptılar. Bu insanlara profesyonellikleri için çok teşekkür ederim, Eğer bir şey olursa bu otomobil bayisini akrabalarınıza ve arkadaşlarınıza tavsiye edeceksiniz. Size başarılar ve refah. İnsana çok teşekkür ederim!!!
Mayıs 2024'te arka diskleri ve fren balatalarını değiştiriyordum, kilometre 60.000 km. Nedense bayiler şimdi diskleri ve balataları bir kit halinde değiştirmenizi tavsiye ediyor. Hizmette disklerin normal olduğuna ikna ettim, yine de benziyorlar (+ 13 adet yeni 2 adet disk orijinal değil). Beni bir kadın olarak ölçeğin aşındırıcıdan kaynaklandığına ikna etmeye çalıştılar, bu bir kabus. Yuvarlanmadı. Eğer gerçekten kritikse, disklerin temizlenebileceği gerçeği, usta Makarenko Alexander bunu duymamıştı. Sonra beni disklerin silindiğine, 60t km geçtiğine, ölçtüğüne, kalınlığın normal olmadığına, silinmediğine ikna ettiklerini söylediler. Ancak depodaki diskler çoktan boşaltılmıştı. Sonuç olarak bekleme alanına girdim, 20 dakika geçiyor, benim adım, çıkarıldığında diskleri kırıldı, tam yarıya. Sonuç olarak, yenilerini koymak zorunda kaldım, %%%%%!! (((Ayrıca, kıyafetin ellerine çok garip bir sipariş veriliyor, görünüşe göre miktar yakınlaşıyor ve işler çarpık bir şekilde boyanmış, malzemeler ve birlikte çalışıyor, sadece cıvataların önlenmesi ve yağlanması 2500 ruble!!! Bir çöküş / yakınsama yaptılar, ancak dedikleri gibi ön süspansiyondaki bazı kaliperleri değiştirmelerine rağmen kıyafetten hangi nedenle hiç belli değil. Ve en ilginç olanı, ön süspansiyonda başka bir şeyin 12 tr ile değiştirilmesi gerektiğini söylediler ya da hızlı gitmeyin, bu işleri reddettim. Yarım yıl sonra başka bir bayinin süspansiyonu kontrol edip etmediği konusunda her şey Yolunda dediler, hiçbir şey yapmanıza gerek yok!!! Ve tavsiyelerine göre genel bayi programında hiçbir şey yok! Çamurlu hizmet! Tortu tatsız kaldı. Bir daha gitmeyeceğim ve kimseye tavsiye etmeyeceğim. Bundan önce sürekli olarak servis edilmesine rağmen.