Arama
Rotalar
Yandex Maps • Moskova • Telecommunication companies

Mgts, tsentr prodazh i obsluzhivaniya

Değerlendirme 2,3
1027 puan
Open until 9:00 PM
+7 (495) 925-53-92
Telefonu göster
Moscow, Bolshaya Ordynka Street, 25с1
Kaydet
Başvuru yap
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Telecommunication company Mgts, tsentr prodazh i obsluzhivaniya, Moskova, foto
Telecommunication company Mgts, tsentr prodazh i obsluzhivaniya, Moskova, foto
36 daha
Скидка 50% на 2 месяца
Reklam
Daha fazla bilgi
Genel bakış
Fotoğraf
46
Yorumlar
517
Şubeler
Özellikler

Vitrindekiler

Домашний интерет ТВ мобильная связь
Прозрачная оптика

Adres

Moscow, Bolshaya Ordynka Street, 25с1
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

+7 (495) 925-53-92
Telefonu göster

Mesai saatleri

Open until 9:00 PM
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Tretyakovskaya
78 m
2
TretyakovskayaTretyakovskayaNovokuznetskaya
Tretyakovskaya Metro Station
73 m
4
Tretyakovskaya Metro StationNovokuznetskaya Metro StationBolshaya Yakimanka3rd Golutvinskiy LaneVishnyakovskiy Lane
Park yerlerini göster

Özellikler

Credit card payment
Wi-Fi
CCTV
Additional providers services:static ip, antivirus, test drive, parental control, turbo button, game servers, burglar alarm
Providers services:ip tv, ip telephony, phone numbers, ip video surveillance
Promotions:promotions, special offers
Payment method:cash, payment by card
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Yandex Maps'te kurumumun reklamını yap
Değerlendirme 2,3
1027 puan
Burayı değerlendirin

517 yorum

Varsayılan
Юлиана
9. seviye şehir uzmanı
21 Aralık 2024
Soruma profesyonellik ve katılım düzeyine çok şaşırdım (en basiti değil)! Sadece yardım etmekle kalmayıp aynı zamanda ruh halini de yükselten Dmitry'ye özel teşekkürler Новогод Yeni Yılın küçük ve büyük mucizeleri var)
Orijinalini göster · Русский
2
2
Анна
10. seviye şehir uzmanı
11 Şubat
Son 2 yıldır mts home'u kullanıyorum. Bu süre zarfında yaklaşık üç ayda bir korkunç bir bağlantı, ustanın bağlantıyı onarmasına neden oldu (internet birkaç gün çalışmadı) ve fiyat altı ayda bir arttı. 2025'te fiyatı tekrar 90 ruble artırdıklarında ve iletişim kalitesi yerinde kaldıklarında (yönlendiricinin yanında dururken bile wi-fi çalışmıyor) MTS Home'u terk etmeye karar verdim. Ekipmanı almak için bir ustabaşı çağırmak istediğimi yazdım. Öncelikle, MTS sohbetine yazmak için demir sinirlere ve çok fazla boş zamana sahip olmanız gerekir (iletişim kesilir, operatör kendini ortadan kaldırır, vb.). İkincisi, nihayet bana cevap verdiğimde operatör, onlardan gitmemem için MTS Home'da bana yüzde 35 indirim yapacaklarını yazdı. Kabul ettim. Ertesi gün kişisel hesabımdaki ödeme tutarı değişmediğinde tekrar yazdım. Kimsenin bana herhangi bir indirim yapmadığı ve bunların hepsinin operatörün hatası olduğu ortaya çıktı. Ve yazışmalar genellikle dehşettir! Maalesef yazışmaların fotoğrafını ekleyemiyorum, Yandex tüm ekran görüntülerini engelliyor. Ben genellikle şoktayım! İyi ki hemen kişisel hesabıma baktım! Hemen ustabaşı ekipmanı almaya ve MTS ile olan sözleşmeyi feshetmeye çağırdı. 02/07/25 tarihinde bir MTS çalışanı aradı. Onu aramanın amacını hiç anlamadım. Zaten en ucuz tarifeye sahip olduğumu söyledi. Beni neden aradığını hiç anlamadım. Bunu ona sordum, bana ne cevap verdi, sözleşmeyi feshetmek için bir başvuru geldi, bu yüzden arıyor. Gerçekten NEDEN, hiç açıklamadı. Mts'den ayrılmam ne güzel!!!
Orijinalini göster · Русский
2
A S.
6. seviye şehir uzmanı
7 Şubat
Dünyadaki en çok 4 numaralı şirketin sıralaması varsa, MTS şirketler grubu buna liderlik ediyor! Binlerce küfürlü eski müşteriye katılıyorum: mts'nin (ve mgts'nin) herhangi bir hizmetini atlayın! Hem mobil iletişim hem de internet ve diğer her şey aynı şemaya göre satılmaktadır: 1) Hizmetlerin herhangi bir uygun biçimde aktif satışı, cezbedilmesi, indirimleri, internetin evlerde tekel teknik imkanı - tek yapmanız gereken hesabınızı şirkete bağlamanız, binlerce yolla ödeme yapabilmeniz, sadece ödemeniz! Gelen başvurular canlı insanlar tarafından kolayca kabul edilir ve her şey yıldırım hızında bağlanır (abonenin boğuculuğuyla sabitlenir). 2) Daha sonra sessizce size ek bir ücret ödenecek, ödemeyi artıracak, paketleri bağlayacak ve sizi cezbeden fiyatın size büyük faturalardan çok daha az olduğunu anlayacaksınız. İncelemeleri okuyun - herkes aynı şeye sahip, fiyatı aniden çok büyük ve kalite en düşük dibe vuruyor! Ancak, geçerli bir ilaç numarasına abone hizmeti almaya çalıştığınızda, şirketin sizden, her yerde sesli botlardan, operatörler için 20-30 dakikalık beklemelerden ve Lc'nin sınırlı işlevselliğinden uzak durduğu gerçeğiyle karşılaşacaksınız. 3) ve son olarak, paranız için alay konusu olmaktan sıkıldığınızda, sözleşmeyi feshetmeniz gerektiğine karar vereceksiniz - o zaman en sefil müşteri hizmetinin ne anlama geldiğini olabildiğince derinden hissedeceksiniz. Şehrin diğer ucuna, rahatsız edici bir yaklaşımla ulaşımdan da uzak olan ofise gitmek zorunludur (bu bir klasik!) ve bilet veren makinenin, örneğin feshetmek isteyen hoşnutsuz insanların akışını engellemek için kişi başına 20 dakika aralıklarla özel olarak yapılandırıldığı. Bu, sokağa kuyruğu olan kuponlar için büyük bir kuyruğa mal oluyor! Ve tıkanıklık - bayılabilirsin. Bir saat sonra içeriye doğru ilerliyorsunuz - ve hala çok daha fazlası var ve hoşnutsuz ve kızgın insanların dolu ve havasız bir salonu var. Bu bir tekme, hiçbir yerde böyle bir zorbalık görmedim! 4) ancak mesele burada bitmiyor) Doğal olarak, uzaktaki çağrı merkezi de dahil olmak üzere tüm çalışanlar sürekli yanılıyor, hiç kimse gerçek durumu söylemiyor ve sorunuza karar vermiyor - sorumluluğu şirketten aboneye kaydırmak için her şey. Aldatıldığımı anladığımda, sözleşmeyi feshettim ve başka bir sağlayıcının hizmetlerine geçtim, ilaç tutarını önceden ödedim, böylece orada küçük bir fazlalıkla pozitif bir bakiye vardı. Ancak, uzun süredir abone olmasam da, ölü bir ilaç numarasına bile ödeme yapmayı ve bana göndermeyi başarıyorlar ve sözleşme ancak tam ödemeden sonra feshedilebiliyor, ki bunu yaptım. Bundan sonra, MGTS ve başka bir sağlayıcı tarafından 8 gün boyunca iki yönlü bir kontrol yapıldı, farklı bir iletişime geçtim ve her şey yolundaydı. Ancak bu yumurta şirketi, hatalarını resmi olarak bildirmeden yine gizlice para tahakkuk ediyor! Aynı zamanda, hiç kimse gerçekten hiçbir şey anlamıyor, herkes farklı bilgiler vermekte yanılıyor (çağrı merkezindeki üç farklı operayı aradım ve dördüncüsünden itibaren ekranlarını eklediğim LK sohbetinde yazışmalar yaptım), ancak yalanlarım için size ödeme yapma fırsatını kaçırmıyorlar. Yumurta parazitleri çok inatçı, yürekten diğer sağlayıcıları seçmenizi tavsiye ederim, ancak bunlarla asla uğraşmamalısınız!
Orijinalini göster · Русский
9
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı