21.12.2024 tarihinde orada arabaya servis yaptım. Neredeyse her şey harika. Araba kabulünde kibar ve özenli bir usta. Her zaman bağlantıdaydım. Tavsiye etti, ancak ek hizmetler getirmedi. Bu, kararlaştırılan zaman diliminde yapılır. Genel olarak hizmetten memnun kaldım. Müşteriler için bölgede çalışmayan bir kahve makinesinin hoş olmayan bir an olduğu ortaya çıktı. Düzenli olarak para aldı ama kahve dökmedi. Üstelik şikayet edecek kimse yoktu. Cihazda sahibinin adresi veya telefonu yoktu. Önemsiz gibi görünüyor, ama hoş değil
2009'dan itibaren araba satın aldı ve Major'a hizmet verdi. Onlardan 5 yeni araba aldım. Bir yıl önce bunun fiyatlarıyla şaşırdılar. Diğer görevlilerden% 30 daha yüksek. Otomobil dünyasında servis edildi. Ek hizmetler de vardı, ancak yine de Major'a sunduklarından çok daha ucuz olduğu ortaya çıktı. Bu konuyla ilgili bir inceleme yazdım. Binbaşı tepki gösterdi - »İndiriminiz olacak: işlerde% 50, yedek parçalarda% 20". Sanırım aklımızı dinledik. Aradım, 4'üncü Mazda CX 5-29 bin için makul görünüyor. Geldim. 2 saat sonra ortaya koydular - 100 (yüz) bin. Ek işiniz var - şanzıman yağının değiştirilmesi (kutu ve dişli kutusu (açık. 50 bin kaçış!)) . Ve sonra 7-8 bin ruble için farklı küçük şeyler. her biri. Ve ustanın yorumu şudur: Bunu teşhis etmiyoruz. Bu bir programdır. Programı kim kuruyordu? "Görünüşe göre şahsen Major'un müdürü. Peki neden bu şekilde ayarlandılar? Görünüşe göre paraya ihtiyaç var" Spekülasyonlarım alıntılandı,.
Görünüşe göre tamamen Major'a gittim.
Отличный сервис, удобное расположение, внутри есть зона ожидания, кафе. Автомобиль обслуживается по записи, быстро и качественно. Менеджеры всегда ответят на все интересующие вопросы.