Tanıştığım mağazanın en iyi çalışanları. Ziyaret zamanı 15.02.2025 16:00 civarında
Kasiyer tatlı, sosyal ve yardımsever bir çalışandır
Diğer meslektaşı beni her rafa götürdü ve adamın kendisinin en iyi versiyonuna dönüşmesine yardım etti ve bunun için gerekli olan her şeyi satın aldı
Sen Bir Kızın Mucizesisin;)
Bunun da ötesinde, ödeme yaparken kartları nereye koyduğumu unuttum ve nazik çalışan derhal arama faaliyetleri yürüttü, kameralara baktı ve onları nerede arayacağımı söyledi
Beğenme beğenme
Ziyaret ettiğim en iyi mağaza
13.11.2024 посетила магазин Магнит Косметик, расположенный по адресу: Люберцы, СНТ Зелёная Зона, 97, 2 этаж. Хотела купить лопатку для блинов, на ценнике была указана цена 184 рубля. Учитывая, что 15.11.2024 в магазине скидка 20%, решила прийти 15.11.2024 и купить товар со скидкой. При посещении данного магазина 15.11.2024 цена на указанный товар волшебным образом изменилась, на ценнике красовалось 230 рублей! Т.е., ко дню скидки цены поднимают на 20% и затем продают по той же цене, фактически без скидки. На мой вопрос продавцы сделали круглые глаза и сказали, что они ни при чем, цены диктует руководство. Так вот, покупатели, знайте, что в данном магазине мухлюют и обманывают покупателей, завлекая скидками, а на самом деле - никаких скидок нет! Решила купить нужный товар в другом месте, с мошенническими схемами неприятно связываться. На будущее вычеркиваю этот магазин из списка посещений.
Önceki yorumları okuyorum ve bu mağazaya bu kadar övgüye değer övgülerin nereden geldiğini anlamıyorum. Daha doğrusu, elbette, incelemelerin nasıl sarılabileceğini anlıyorum ve bunun tam olarak böyle olduğuna kesinlikle ikna oldum.
Eve giderken olduğu için bu mağazayı ziyaret ettim, ancak ne yazık ki her ziyaret giderek daha olumsuz bir iz bıraktı.
Bir talepte bulunduysa, çalışanların alıcıyı görmezden gelmeleri tamamen normaldir, hizmet hakkında konuşmaya gerek yoktur, böylece kendilerinin yardım teklif etmeleri gerekmez. Her soru için "gözlerin yuvarlanması" ve yüksek sesle "pencere".
Kasada hizmet etmek istemiyorlar, kişisel bakım için gönderiyorlar, ancak kendileri kişisel konular hakkında birbirleriyle sohbet etmekle meşguller. Alıcı, malları nereye delmek istediğini seçme hakkına sahiptir ve "önemli" diyaloğdan kopmak çalışanların sorumluluğundadır, aksi takdirde neden orada olmalarına ihtiyaç duyulmaktadır.
Raflarda bir karmaşa var, fiyat etiketleri her zaman mevcut değil. Yönetimden bu mağazanın kalitesine dikkat etmesini ve "gösteri için" abonelikten çıkmamasını rica ediyorum, çünkü bu tek olumsuz incelemeden uzak.
Not: Traş şakakları olan bir çalışana (maalesef rozeti görmedim) başvurmak istiyorum: Sevgilim, ücretinizle açıkça insanlarla çalışmıyorsunuz. Önce temel iletişim kültürünü öğrenin, bu lisenin temel konusudur ve daha sonra hizmet alanında kariyer inşa edin.