Bugün 6 Mart 2025 saat 9.40'da, alışveriş için Makyaj mıknatısını tamir ettikten sonra güncellenmiş bir duruma girme ayrıcalığına sahipti. Her şeyi beğendim. ve malların düzeni ve malları neredeyse başarılı bir şekilde alabileceğinizi. ANCAK, bir çalışanın kasada çalışması izlenimimi bozdu. Mallar için ödeme yaparken, elbette, geleneksel olarak bana "Çeke ihtiyacınız var" diye sordular.. Tabii ki ne sormamız gerekiyor, yasaya göre çek çıkarmamız gerekiyor, sormaya gerek yok... AMA başka bir şey vurdu. Bu çeki düzenlerken, sadece bir kısmını aldım.... Kasiyer, vicdan azabı çekmeden, karttan çekilmeyle ilgili bilgilerle ilgili her şeyi ve tabii ki indirim tekliflerini yırttı. Ve kasanın yanına, zaten mevcut yığına koydum.... Ve sonra beni taşıdı. Bana neden çeki tam olarak vermediklerini sorduğumda kasiyer suskun kaldı.... Sessizce, gözlerini çırpıyordu, bu vardiyanın ikinci çalışanı, kamatoze'nin oturduğu gibi (kendimi kötü hissediyorum, bana dokunmamalıyım gibi) ve gözünü kırpmadan oturuyordu, ama çalışan, anladığım kadarıyla temizlikçi kadın veya mal deposu, benimle konuşmaya başladı (bir an için, açıkça Commonwealth'in sıcak ülkelerinden bir kadın), kızın genç olduğu gerçeği hakkında, henüz kasada çalışmanın kurallarını bilmiyor.... Ve bunun gibi her şey.... O zaman neden kasaya konduğunu bile anlamıyorum... Tamam, konuyu terk ettim.... Öyleyse, eğer birisinin indirimlere sahip olması çok önemliyse, size hangi çeki verildiğini takip edin. Bu durum için, 54-FZ sayılı Federal Yasanın tamamen ihlali, sonuç olarak: kendilerine, akrabalarına, sıcak ülkelerden gelen bu tür ziyaretçilere indirimler topluyorlar..... Ve sonra malları indirimle satın alıyorlar.... Ama beni inciten şey, kendileri için aldıkları şey değil, tanrım, evet, ama satış yasasını açıkça ihlal ettikleri ve bu temizlik çalışanlarının performans göstermelerine izin verdikleri gerçeğidir.... Bu mağazada ilk kez böyle bir durumla karşılaştım.....
Отличный магазин
Сейчас это мой магазин фаворит
Большой ассортимент
Есть всё что нужно для дома
Продавцы всегда помогут подскажут очень вежливые
Спасибо за внимательность к каждому покупателю
Сегодня пришли в магазин, хотели купить Диффузор, он стоит на верхних полках, я подошла к консультанту и попросила помощи достать товар, мне поступил ответ: Я вам позже достану, сейчас не могу я в магазине одна!» я объяснила, что я сама не достану и уточнила когда прийдет второй сотрудник , на что консультант пожала плечами. Если не хватает персонала, выставляйте пожалуйста товар ниже, чтобы покупатели могли достать, а не бегали по другим магазинам.