Personel başlangıçta kötü bir şekilde seçildi. Self servis bilet gişelerini kurtardılar, ancak şimdi Roma'ya yaklaşmak da zor. Genellikle kapatılırlar. Kasiyerin boşalmasını beklerken uzun bir kuyrukta durmak çok sakıncalıdır. Genel olarak mağaza normaldir, ancak çoğu zaman raflar arasında mal taşıyan arabalar vardır ve arabayla seyahat etmeyi zorlaştırır. Mashazin'in idaresinin çalışanlarla işyerinde hangi kelime dağarcığını kullanacakları, müşterilerle itaat etme ve kibar olma ihtiyacını açıklayacakları konusunda konuşmaları gerçekten çok isterim.
Tavsiye etmiyorum! 5 self servis gişeden sadece biri çalıştı ve hatta çalışanlar bir şeye karşı çıktı. Kasaları açma talebi üzerine çalışan bir adam, normal kasaya gitmemiz gerektiğini söyledi, daha da fazla katlandı ve kadınlarla konuşmadığını söyledi. Ona burada bir çalışan olduğunu söylediğimde, her şeyden önce kocama ağzımı kapatmasını teklif edecek. Daha sonra olaylar, böylesine büyük bir Rus ağının çalışanı, mağazayı utandırarak bağırmaya ve sokağa çıkmayı teklif etmeye başlayacak şekilde gelişti. NE TÜR BİR TAŞ DEVRİ!!! İnsanlar!!!!!!!Sevgili yönetim, buranın Dağıstan olduğunu anlıyorum, ancak çalışanlarla en azından işyerinde ERKEK gururunu bırakması ve iş tanımlarını yerine getirmesi, mağazanın ziyaretçileriyle kibarca konuşması gerektiği konusunda bir konuşma yapın. Bir kişi kendini nasıl elinde tutacağını bilmiyorsa, inkar edin, insanlar için tehlike oluşturan insanlara toplumda çalışmak kontrendikedir!!!
26 Nisan'da saat 16: 30'da kasada duruyordum, ben 8 yaşındaydım, bir kasada çalışıyordum, hepsi arabalardaydı, kasiyere kasaya bağlanmasını istediler, kasiyer olmadığını söylediler, sonuç olarak kasiyer konuşuyordu, kuyruğun bağlanmaya tenezzül etmediğini bile görüyor. Yönetici veya müdür nerede?, alıcılara karşı ne kadar iğrenç bir tutum var. Bedzhik'siz kasiyerler, salonda ne kasada ne de herhangi bir biçimde, artık değişmeyen değerlerden bahsetmiyorum, kesilmeleri için fiyat etiketlerini de getirmeleri gerekiyor. Bu genellikle dehşet verici