Elbette hizmet, diğer herhangi bir MFC'DE olduğu gibi sağlanıyor, ancak neden yapay olarak büyük bir sıra yarattığımı anlamıyorum. Uzmanlar ayrı bir odada özgürce otururken, fuayede neler olup bittiğini Tanrı bilir. Hepsi bu, çünkü elektronik bir kuyruk yok, ancak girişte yönetici herkes için üfleniyor. Sonuç olarak: Aniden size tavsiyede bulunabilmesi ve sorunuzu çözebilmesi durumunda yöneticiye giden sıra, değilse de sizi sıraya yazacak ve muhtemelen sorunuzu çözecek bir uzmana gidebilmek için hala cennetin mannasını bekleyeceksiniz.
Bu MFC ile Aralık 2024 ve Ocak 2025'te iletişime geçtim. Her seferinde çok deneyimli ve nitelikli olmayan aynı çalışana gittim. Çünkü soruma ilişkin kesin eylemleri bilmiyordu. Aralık ayında, sorumla nasıl doğru bir şekilde başa çıkılacağı konusunda koleglerimle zaten ilgileniyordum. Ve Ocak ayında yine onları kendi başıma çözemedim. Bu mfc ile bir daha iletişime geçmeyeceğim. Yine vasıfsız bir uzmana gitmek istemiyorum.
09.04.2025 tarihinde randevu ile gayrimenkul kaydı talebiyle iletişime geçtim, memnun kaldım!! Çabuk, herkes iş başında! Diğer konularda (kamu hizmetleri, yardımlar) danıştık. Çalışanlar tüm yenilikleri bulmaya ve yardım sağlamaya çalışıyorlar. Krivenkova 11a'daki ofisi ziyaret etmek çok güzeldi. Çalışman için teşekkürler.