Mükemmel hizmet deneyimi! Bayide, garanti onarımlarındaki verimlilik ve profesyonellik beni hoş bir şekilde şaşırttı. Yedek parçalar hızlı bir şekilde sağlandı ve kalite açısından orijinaliyle tamamen tutarlıydı. Teşhis dikkatlice yapıldı, uzman Sergey tüm detayları açıkladı ve daha fazla bakım için önerilerde bulundu. Hizmet seviyesinden çok memnunum ve bu merkeze güvenle davranıyorum. Herkese tavsiye ederim!
Mükemmel hizmet, harika ve profesyonel personel, samimi ve misafirperver bir ortam. Herkese teşekkür etmek ve Yeni Yılınız kutlu olsun dilemek, mükemmel hizmetimize sağlık, mutluluk ve refah dilemek istiyorum
Ben bu hizmetin düzenli bir müşterisiyim. 10 yıldan fazla bir süredir buraya düzenli olarak gidiyorum. Ancak daha önce uygun bir zamanda sorunsuz bir şekilde kayıt yaptırmak her zaman mümkün olsaydı, şimdi 2-3 hafta önceden kayıt yaptırmanız gerekir ve kesinlikle size uygun olan gün ve saate ulaşmak için muhtemelen bir ay önceden aramak daha iyidir. Ancak burada arızalar çok fazla bekleyemezler - bazen temyiz gününde olmasa da en az birkaç gün ortadan kaldırılmaları gerekir. Şenlik ateşi Lada artık bunu sağlayamıyor (veya istemiyor mu?).
Benzer şekilde, gerçek onarımla. Teşhis, vaat edilen bir buçuk saat yerine yarım gün sürebilir. Müşteriyi arayıp bu konuda uyarmak mı? Onu değil, bekleyecek.
Onarımdan sonra bir şeyler ters giderse, sizin için değil, servis için uygun olan zamana tekrar kaydolun. Garanti mi? Yani, kelimelerle - evet. Aslında, şimdi son onarımın pervazını başka bir yerde düzeltmeniz gerekecek.
İlkbaharda başka bir (düzenli, not edeceğim) teşhis ve onarımdan geçtim - yaz başında frenlerle ilgili bir sorun çıktı. Hizmeti arıyorum - "Ah, bugün yapamayız, en yakın boş zamanımız 2 hafta içinde". Ciddi misiniz? Fren hidroliğini eklemek için çok tembel olan ustalarınız olmasına rağmen (veya seviyesini kontrol etmediler mi? Yoksa kritik olana yaklaştığını fark etmediniz mi?). Başka bir servise gidiyorum - orada çocuklar sorunu hemen çözüyorlar, derler ki, altı ay öncesinden bir kayıtları olduğu gerçeğine atıfta bulunmuyorlar.
Söylesene, kendin yapabilirdin mi? Yapabilirsin. Ama yılda iki kez hizmete böyle gitmiyorum, böylece daha sonra ustaların kuyruklarını kendim temizlemek ve kusurları düzeltmek için.
Kostroma Lada servisinin uzun süredir düzenli müşterilere karşı böyle bir tutumu varsa, yenilerini ne bekleyeceğimi bilmiyorum. Yoksa tam tersi mi? Dikkatin odağı şimdi yeni arabalara mı? Pekala, iyi şanslar...
UPD: Bugün yerel bir usta sorunu 5 dakikada bulup çözdü. Ve evet - o da öyleydi: cam yıkayıcının motoru öldü (ben de söyledim!). Ve uzmanlarınızın yaptığı gibi, onu basitçe değiştirmeniz ve "yeniden canlandırmamanız" gerekiyordu - böylece "onarımınızdan" bir gün sonra tekrar reddedecekti.