Arama
Rotalar
Yandex Maps • Kostroma • Otomobil satış galerileri

Кострома-Лада-Сервис

Değerlendirme 4,4
1131 puan
Açılış 08:00
+7 (4942) 49-61-02
Telefonu göster
2nd Volzhskaya Street No:14, Kostroma
Kaydet
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Otomobil satış galerileri Кострома-Лада-Сервис, Kostroma, foto
Otomobil satış galerileri Кострома-Лада-Сервис, Kostroma, foto
116 daha
Genel bakış
Fotoğraf
126
Yorumlar
409
Özellikler

Adres

2nd Volzhskaya Street No:14, Kostroma
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

+7 (4942) 49-61-02
Telefonu göster
kostroma.lada.ru

Mesai saatleri

Açılış 08:00
Çalışma günleri

Nasıl gidilir

Костромаладасервис
550 m
2
КостромаладасервисПрофсоюзная улицаУлица Сутырина
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
Wi-Fi
Park yeri
Deneme sürüşü
Takas
Yetkili servis
Taşıt kredisi
Dijital araç pasaportu
Leasing
Otomobil markası:rus arabaları, Lada, VAZ, hafif araç
Ödeme yöntemi:nakit, kartla ödeme, havale, online
Promosyon:promosyon, özel indirim, bonus
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Kurum sahibi verileri güncel tutuyor

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

00:00Kapalı
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz

Yakındaki benzer yerler

Shintorg
Değerlendirme 4,9
Avtomir 44
Değerlendirme 4,5
Kuzovnoi-Avtopokraska
Değerlendirme 4,6
Эвакуатор 24
Değerlendirme 4,7
Değerlendirme 4,4
1131 puan
Burayı değerlendirin

409 yorum

Varsayılan
Виктория
8. seviye şehir uzmanı
13 Mayıs
Mükemmel hizmet deneyimi! Bayide, garanti onarımlarındaki verimlilik ve profesyonellik beni hoş bir şekilde şaşırttı. Yedek parçalar hızlı bir şekilde sağlandı ve kalite açısından orijinaliyle tamamen tutarlıydı. Teşhis dikkatlice yapıldı, uzman Sergey tüm detayları açıkladı ve daha fazla bakım için önerilerde bulundu. Hizmet seviyesinden çok memnunum ve bu merkeze güvenle davranıyorum. Herkese tavsiye ederim!
Orijinalini göster · Русский
ирина небасова
2. seviye şehir uzmanı
20 Aralık 2024
Mükemmel hizmet, harika ve profesyonel personel, samimi ve misafirperver bir ortam. Herkese teşekkür etmek ve Yeni Yılınız kutlu olsun dilemek, mükemmel hizmetimize sağlık, mutluluk ve refah dilemek istiyorum
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Мар Г.
3. seviye şehir uzmanı
4 Aralık 2024
Ben bu hizmetin düzenli bir müşterisiyim. 10 yıldan fazla bir süredir buraya düzenli olarak gidiyorum. Ancak daha önce uygun bir zamanda sorunsuz bir şekilde kayıt yaptırmak her zaman mümkün olsaydı, şimdi 2-3 hafta önceden kayıt yaptırmanız gerekir ve kesinlikle size uygun olan gün ve saate ulaşmak için muhtemelen bir ay önceden aramak daha iyidir. Ancak burada arızalar çok fazla bekleyemezler - bazen temyiz gününde olmasa da en az birkaç gün ortadan kaldırılmaları gerekir. Şenlik ateşi Lada artık bunu sağlayamıyor (veya istemiyor mu?). Benzer şekilde, gerçek onarımla. Teşhis, vaat edilen bir buçuk saat yerine yarım gün sürebilir. Müşteriyi arayıp bu konuda uyarmak mı? Onu değil, bekleyecek. Onarımdan sonra bir şeyler ters giderse, sizin için değil, servis için uygun olan zamana tekrar kaydolun. Garanti mi? Yani, kelimelerle - evet. Aslında, şimdi son onarımın pervazını başka bir yerde düzeltmeniz gerekecek. İlkbaharda başka bir (düzenli, not edeceğim) teşhis ve onarımdan geçtim - yaz başında frenlerle ilgili bir sorun çıktı. Hizmeti arıyorum - "Ah, bugün yapamayız, en yakın boş zamanımız 2 hafta içinde". Ciddi misiniz? Fren hidroliğini eklemek için çok tembel olan ustalarınız olmasına rağmen (veya seviyesini kontrol etmediler mi? Yoksa kritik olana yaklaştığını fark etmediniz mi?). Başka bir servise gidiyorum - orada çocuklar sorunu hemen çözüyorlar, derler ki, altı ay öncesinden bir kayıtları olduğu gerçeğine atıfta bulunmuyorlar. Söylesene, kendin yapabilirdin mi? Yapabilirsin. Ama yılda iki kez hizmete böyle gitmiyorum, böylece daha sonra ustaların kuyruklarını kendim temizlemek ve kusurları düzeltmek için. Kostroma Lada servisinin uzun süredir düzenli müşterilere karşı böyle bir tutumu varsa, yenilerini ne bekleyeceğimi bilmiyorum. Yoksa tam tersi mi? Dikkatin odağı şimdi yeni arabalara mı? Pekala, iyi şanslar... UPD: Bugün yerel bir usta sorunu 5 dakikada bulup çözdü. Ve evet - o da öyleydi: cam yıkayıcının motoru öldü (ben de söyledim!). Ve uzmanlarınızın yaptığı gibi, onu basitçe değiştirmeniz ve "yeniden canlandırmamanız" gerekiyordu - böylece "onarımınızdan" bir gün sonra tekrar reddedecekti.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı