Harika bir mağaza, malların hızlı bir şekilde kaliteli bir şekilde teslim edilmesini seviyorum.Satıcılar gerçek profesyoneller: Lastikler için jant seçiminde bana yardımcı oldular. Tekerleklerin satın alınmasıyla birlikte ücretsiz lastik montajı sunmaları hoşuma gidiyor, bundan faydalandım. Sorunsuz çalışan sistem için mağaza ve lastik montaj personeline teşekkür ederiz.
2015-16 yılları arasında bu mağazadan birçok kez lastik satın aldım ve tanıdıklarıma tavsiye ettim. Bu kış (Autograph ICE9) kesinlikle son kez satın aldım.
2 hafta sonra lastik servisi için kayıt.
teknik yıkama yapılmadı. Doğrudan çok kirli disklere koydular.
"Neden yıkanmadılar? Lavaboya kendim uğrayıp uğramayacağımı bilirdim"
nedense teknik ve normal yıkama arasındaki farkı açıklamaya başladılar...
Kirli yaz lastiklerini doldurup daha sonra kendim yıkamak zorunda kaldım.
Ancak bunların hepsi prensipte katlanılabilir ve kesinlikle korkunç bir şey yok.
Asıl sorun bugün tekerleği çıkarmanız gerektiğinde ortaya çıktı!
bir kamyon için olduğu gibi bir güç anahtarıyla sıkıldı!
Cıvataları sökmek için metre uzunluğundaki vinci uzatmak zorunda kaldık! boruyla ve aynı zamanda çok büyük çaba sarf ederek! Bunun garajda olması iyi, pistte değil.
Yine, cıvatalar ve göbek üzerindeki dişler aşırı kuvvetten kopabilir... Bu tür vakalar boldur.
Normal bir lastik montajında her şeyi elleriyle uzatırlar.
İlgilenmek için 25 kg'lık bir manivela bağladım, metre koluna, 25'in hepsini sıktım, cıvata hareket etmedi! yani sıkma 250 Nm'den fazla!
Tabii ki artık umurumda değil, ama lütfen çalışanlara nefes alma anının ne olduğunu açıklayın.
Tabii ki, tekerleklerden birinde bütün bir ağırlık tarağında (60 gram) hata bulmak hala mümkün olurdu. Diğer lastiklerde "adaptasyon" yapacaklar, yani lastiği diske göre söküp 90-180 derece döndürecekler. Bundan sonra yeni ve normal kauçukta dengesizlik en aza indirilir.
ilkbaharda kesinlikle normal bir yerde yeni bir denge kuracağım)
Sonuç olarak:
Fiyatlar herkes gibi oldu (ikon'a göre bu yüzden bir kuruşa bir kuruş).
Herkes gibi hizmet.
Lastik montajı herkes gibi değil.
Piller herkesten daha pahalıdır, ancak eskisini değiştirmek için güzel bir indirim vardır.
İnceleme yazmak istemedim, ancak hikaye bir an önce "öldürdü"
Lastik satın alma konusunda şanssız!
Mağaza genel olarak normal, satıcılar kibar. Ancak, kusurlu ürünlerle ilgili sorunları isteksizce çözmeyi taahhüt ederler ve satılan düşük kaliteli mallar ve lastik montajları için sorumluluklarını reddederler. Sonra ne hakkında konuştuğumuzu açıklayacağım.
Dükkanda lastik montajını kimseye tavsiye etmem, çünkü orada düşük vasıflı, dikkatsiz ve sorumsuz adamlar çalışıyor.
Bu mağazadan bir dizi Nokian Nordman 7 205x45x17 kış lastiği satın aldım, şu an için ucuz değil (40'a kadar), lastik değişimi hediye olarak yapıldı.
Lastik montajına şahsen katılmadım, süreci takip etmedim, "uzmanlara" güvendim ve ortaya çıktığı gibi boşuna.
Kasım 2024'ün ortasından bu yana Yaroslavl'da 70 km / s'den fazla olmayan bir hızla yeni kış lastiklerinde kayıyordum, herhangi bir sorun fark etmedim, ancak Ocak Yeni Yıl tatillerinden sonra piste çıkmaya değdi ve hız 90 km / s'yi aştığında direksiyonda şiddetli bir vuruş oldu. Kostroma'daki Lastik Servisindeki lastiğe sessiz bir hızla ulaştım, oradaki tüm tekerlekleri dengeleyiciye attılar, her şeyin dengelenmediği, disklerdeki yüklerin eskisi, dengesizliğin 60 gr'a ulaştığı ortaya çıktı.(Bunlar hiçbir şey için Tekerlek lastiklerinde bu tür uzmanlardır!) Ve Kostroma Shinservis'teki en ilginç şey yeni bir lastiğin evliliğini belirledi.Lastik fabrikadan çarpık bir şekilde dökülmüştür, kordonun yan tarafında ve tekerlek denge tezgahında dönerken açıkça görülebilen sürüş yüzeyinde dışa doğru "kamburlara" sahiptir.Soru mu?!Bunu neden lastik montajında Boşuna Tekerleklerde "uzmanlar" görmediler?Burada iki seçenek var: 1. gördüler ama sessiz kaldılar;
2. Tekerlekleri dengelemedikleri için göremediler.
İlk seçenek, elbette, işaretlenmiştir. İkincisi, ne yazık ki, bu bir gerçektir!
Sonuç olarak, lastik takmanın "uzmanlarının" kötü niyetinden dolayı, hiçbir şey için Tekerleklere kusurlu bir lastiğe bindim.
Kostroma'dan döndükten sonra boşuna bir iddiayla Tekerleklere döndü.Yaz için lastik montajında her şeyi kontrol edeceğimizi, üreticiye başvuracağımızı söylediler.Nisan ortasında, ayakkabılarını yaz lastiklerine değiştirmek için lastiğe geldim, mağaza yöneticilerine daha önce dile getirdiği sorunu hatırlattım. Bu sefer acı deneyimlerle öğretilen montajcılara gözlerimi diktirmedim, her şeyin vicdanına göre yapılmasını talep ettim. Lastik montajı sürecinde baktık, gerçekten lastiğin bir eğri, fabrika hatası olduğundan emin olduk.Sezon için kilometre sadece 2500 km. Eylemi yaptılar, lastiği fabrikaya gönderdiler. Oradan cevabın, lastiğin kilometresinin uzun olduğunu, yeni olmadığını, tespit edilen kusurların üretimde evlilik olarak nitelendirilemeyeceğini, malların değiştirilip iade edilmeyeceğini söylüyorlar. Garanti, yalnızca lastiklerin hasar görmesi durumunda onarılması için geçerlidir.
Daha sonra mağazaya sundum, haklı olarak kalitesiz lastik montajını gösterdim ve sonuç olarak evliliği hemen ortaya çıkarmadılar, ancak mecbur kaldılar.
Bana, talebinizi bize bırakabileceğinizi ancak yardım edebileceğimiz hiçbir şey olmadığını söylediler.
Hikayenin sonu.
Sevgili okuyucular, sonuçları kendiniz çıkarın.
Lastik satın almak için bir mağaza seçerken şansım olmadı.))