Bu bayiye birkaç araba görmeye geldim. Merkezin bir çalışanı Arthur her arabayı anlattı, 2 teşhis haritasının tümünü ayrıntılı olarak gösterdi. Otoparka götürmekten zevk aldım ve her arabayı gösterdim, ondan bahsettim. Asansörde kontrol etmek gerekiyordu - bu fırsatı memnuniyetle sağladım. Sonra motorun endoskopisini yapmak istedim. Tüm prosedürler üzerinde anlaştılar. Hizmeti çok beğendim. Yerinde bir OSAGO yaptım. Teşekkürler.
Müşteri hizmetleri açısından iyi hizmet, ancak arabanın durumu hakkında nesnel bilgi almadım, yaptıkları teşhis, arabanın teknik durumunun tam bir resmini açmadı, yani cvt'nin durumu, motor, endoskop yok vb. kimse size arabanın kaderini, nereden geldiğini söylemeyecek, boğulmuş bir adamdı (incelediğim ve vın'i kırdığım bir araba gibi) veya isteka topuydu, sonuç sadece bir oto montaj uzmanıyla incelenir, fiyat piyasadan daha yüksektir, ancak bu mantıklı bir şekilde özel mülk değiller, ancak satın almalar ve başka bir şekilde masraflar ofis ve personel . Genel olarak, hala ölü bir pazarda nasıl yaşadıklarını merak ediyorlar, Tanrı korusun bu onların işi ve sizin için asıl mesele, sadece onlara güvenmeden arabayı izlemek ve pazarı değerlendirmek, ama o çöp dolu! Çin veya Japonya'dan bir araba sipariş etmemin% 30-40 daha ucuz olacağına karar verdim. Genel olarak iç mekanı hiç fena hissetmiyorum, ancak Rusya otomobil pazarına farklı bakmaya başladı.
Ps Özel bir kişiden satın almak da sizi hiçbir şekilde güvende tutmayacak ve Tanrı sizi Belarus Cumhuriyeti veya Kazakistan üzerinden sürülmüş bir araba satın almaktan alıkoyacak, arabayı kayıt altına alarak, vergi dairesinin ortak denetimine girebilir ve hurda için ek ödeme yapmanız veya kaydı iptal etmeniz gerektiğine dair bir mektup alabilirsiniz
03/05/2025 tarihinde arabaları görmeye geldik, kıza bir hediye seçtik, farklı seçeneklerimiz vardı: Skoda'dan mercedes'e, çünkü görsel olarak neyi seveceğini ve nerede rahat edeceğini görmek istiyordu! Bu bir kız, bu standart bir hikaye »istiyorum, ne istediğimi bilmiyorum" ) Bize arabaları gösteren yönetici sürece mümkün olduğunca dahil edilmedi, soruları cevaplamadı, telefonu karıştırdı, ekşi bir yüzle bize baktı, müşteri odaklılığı sadece 0!!!!!! Sizden bir şey satın alma arzusu hemen ortadan kalktı, ofise geri dönmedik bile çünkü Mini Cooper'ı sevmemize rağmen iletişim kurmanın hiç mantıklı olmadığına karar verdik! Anladığım kadarıyla, yöneticiler araba satmakla ilgilenmediler, görünüşe göre paraya ihtiyaç duymuyorlar) Ya da muhtemelen sadece kürk mantolar ve altın bir gövde kitiyle gelenlere yaklaşıyorlar, spor salonuna geldik) Başka bir salona gideceğiz!