Bugün, 05/06/2025, kahretsin beni bu "kuaförde" saç kesimi için kaydolmaya çekti. Soruşturma: kare. Ben boyalı platin sarışınım. Ziyaretten önce kafanı yıkamıyorlar, çünkü saç kesiminden önce her zaman yıkıyorlar. Zaten başı lavaboda oturmuş usta sordu: " Külleriniz var mı?". Cevap verdim, diyorlar, evet, ton 10.1. Oturuyorum, kafamı yıkıyorlar, bana merhem sürüyorlar, "öldürün" diyorlar. Ben diyorum ki," Konsept kokuyordu". Usta, bu markanın araçlarıyla kafasını yıkadığını kabul etti, biraz tartıştık. Balsamımı yıkıyor, sandalyeye, aynaya gidiyoruz. Ve mor leopar beni aynadan birlikte yansıtıyorken! Usta beni bilgilendirmeden mor renkli şampuanlarını ve balsamlarını bana uyguladı!!! Sarışın kızlar, bunun nasıl bir tryndets olduğunu anlıyor musunuz?! Evet, saçını kestikten sonra bunu yıkamaya çalıştı ama boşuna. Sonra beni "çok iyiyim" ve "hoşuna gittiğine" ikna etmeye çalıştı. Renklerin yalnızca oksitleyici bir madde varlığında reaksiyona girmesi konusunda öyle saçmalıklar yaşadım, ikinci bir görüş için başka bir ustaya başvurmaya çalıştım. Tanrıya şükür, ikinci usta yalan söylemedi ve kafasında her şeyin lekeli olduğunu doğruladı! Renkçiliğin temellerini hiç bilmiyor!!! Genel olarak, sarışınlarına kim değer veriyorsa, orada bir ayağı yok. Saçını kestirmeye geleceksin, üzgün duygularla gideceksin. Saç kesimine göre: Kafamın arkasını istediğim gibi yaptılar. Ppc'nin önünde. Dedi ki: Ben patlama takmıyorum, her şey yan yana ve arkaya. Bu patlamalarımı kestiler!!! Şimdi saçlarımı geriye yasladığımda önümde bir Noel ağacım var!
Saç kesimi için para ödedim ve oradan neredeyse gözyaşları içinde kaçtım.
Zanaatkarın adını bilmiyorum: koyu saçlı, kulaklarında halka küpeler, saç kesimi girişe yakın bir sandalyede yapıldı.
Saçlar bozuldu, ruh hali de bozuldu. Şimdi rengimi geri kazanmak ve saçlarımı onarmak için cehennemin 7 turundan geçmem gerekiyor.
Обращалась несколько раз по мелочи: челка, концы и принципе соотношение цена/качество устраивало. Персонал "с характером", что в эпоху клиентоориентированости "ту мач". Легкий флер совка. Сделала укладку. Не понравилось: администратор-хозяйка не знает собственного прейскуранта. Была оговорена одна цена, к оплате мастером предъявлена другая. Был добавлен пункт "за лак", что не спасло укладку от слова совсем. Укладка получилась не симметричная. Мастер рекомендовал "ну там сами поправите, как вам нужно".
Работа мастера на фото, предполагалось что будут локоны,
- после приезда из салона домой. Стоимость 2000 р. Только наличка или перевод на карту. Оплатила наличкой, чек не дали - привет ФНС по Центральному р-ну.
Ах да, есть туалет для клиентов, за это плюс 1 звезда.