Arama
Rotalar
Yandex Maps • Moskova • Kuru temizlemeciler

Khimchistka Diana

Değerlendirme 4,0
55 puan
Açılış 10:00
8 (800) 222-82-26
Telefonu göster
Aleksandra Nevskogo Street No:19-25, Moscow
Kaydet
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Kuru temizlemeciler Khimchistka Diana, Moskova, foto
Kuru temizlemeciler Khimchistka Diana, Moskova, foto
43 daha
Genel bakış
Haberler
2
Fotoğraf
53
Yorumlar
28
Şubeler
Özellikler

Haberler

С 01 по 10 мая действует скидка 18% при оформлении заказа на чистку пледов, одеял, подушек на синтепоне, штор и тюлей!Подробности акции уточ...
1 Mayıs, 15:01
с 15 марта по 16 мая чистка меха со скидкой* при сдаче на хранение от 6-ти месяцев! Подробности акции уточняйте на сайте и по телефону горяч...
21 Mart, 15:19

Adres

Aleksandra Nevskogo Street No:19-25, Moscow
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

8 (800) 222-82-26
Telefonu göster
dryclean.ru

Mesai saatleri

Açılış 10:00
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Belorusskaya
350 m
2
BelorusskayaBelorusskayaMayakovskaya
Belorusskaya Metro Station
310 m
4
Belorusskaya Metro StationBolshaya Gruzinskaya StreetBelorusskiy Railway TerminalHouse of Cinema2nd Lesnoy Lane
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
Evde hizmet
Teslimat
Islak temizleme
Pencere ve vitrin yıkama
Çamaşırhane
Kürk depolama
Oda temizliği
Kuru temizleme:tekstil, battaniye ve örtü, yastıklar ve kuş tüyü yataklar, kürkler ve paltolar, deri ve süet, mobilyalar, halılar
Onarım:kıyafetler ve ayakkabılar
Ödeme yöntemi:nakit
Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:mevcut değil
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Bu kurumun sahibi misiniz?

Yakındaki benzer yerler

Diana
Değerlendirme 4,0
Snejynka
Değerlendirme 5,0
Diana
Değerlendirme 4,3
Pulito
Değerlendirme 4,7
Coon
Değerlendirme 4,4
Değerlendirme 4,0
55 puan
Burayı değerlendirin

28 yorum

Varsayılan
Светлана Шикунова
4. seviye şehir uzmanı
12 Mart
Eşyaları temizlemenin kalitesinden çok memnunum. Uzun süredir kullanıyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum!!!! Yüksek hizmet sınıfı için Timofeenko alıcısına Lyudmila Igorevna'ya özel teşekkürler!!! Çok hoş!!!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Ольга Батура
6. seviye şehir uzmanı
14 Aralık 2024
Her şey iğrenç! Ceketinizin neredeyse bir ay boyunca temizlenmesini istiyorsanız, sonra onu kaybettiniz, daha sonra yine de buldular ve tüm bunlar çalışanların tamamen kayıtsızlığına eşlik etmek için - Diana'ya. Ceketimi 17 Kasım'da teslim ettim, kirlilik durumu aşağıdaki gibiydi: - Kendi kendine yıkanmadan sırtında yerel bir kir lekesi (köpeği yürürken pençesiyle koydum, aslında kuru temizlemeye başvurmanın nedeni buydu) - manşetlerdeki ve yakadaki standart kirlenme çok hafiftir, açık gri renkteki bükülme nedeniyle doğal olarak diğerlerinden daha hızlı kirlenir. Ceket geçen sezonun sonunda satın alındı, yaklaşık bir ay boyunca götürdüm ve aynı zamanda her gün değil. Bu, ceketimin neredeyse yeni olduğunu ve yıkanamayan umutsuz bir ceket olamayacağını anlamak içindir. Ceket 3 gün sonra iade edildi. Leke yoktu, iyice yıkadılar AMA kapılara ve manşetlere hiç dokunmadılar! Gerçi ben tam kuru temizleme için para ödedim, ayrıntılı değil. O zaman bile, üretim tarafındaki hackleme gerçeği beni çok üzdü, ancak iyileştirme için ceketimi almamı önerdiler. Katılıyorum, zamana göre aynı tarihleri belirlediler - "4. Gün hazır olacak!". Ceketimi 3 hafta bekledim!!!!!!! Bu süre zarfında benim tarafımdan nerede olduğunu bulmaya çalışan 5 telefon görüşmesi yapıldı. Diana'nın tarafında sıfır çağrı var ve sadece şimdi prodüksiyonla iletişime geçip öğreneceklerine dair sözler var. Her seferinde tüm durumu tekrar açıklamak zorunda kaldım, kimse bilmiyor, kimse bir yeri aramadı!!!!! Ve ancak son aramadayken endişelerimi daha canlı ifade etmek zorunda kaldım, hareket etmeye başladılar. Bu durumlarda her zaman olumsuz deneyimleri düzeltmek için zaman ve fırsat bırakıyorum. Hepimiz insanız ve hata yapıyoruz, bunu kendim çok iyi anlıyorum. Ancak bunca zaman boyunca, 5 aramanın tamamı için ve hatta şahsen ceketimi almaya geldiğimde (10 Aralık) indirim, para iadesi vb. ve ortaya çıkan rahatsızlıklar için aptalca özür dilemediler bile, bu konuda sessiz kalmayacağım ve yönetimden eylem talep etmeyeceğim!! Ayrıca, cadde adresindeki kuru temizleme bürosundaki şirketin temsilcisiyle kesinlikle kaba bir konuşma Alexander Nevsky d.19-25, ne yazık ki, çalışanın adının ne olduğunu hatırlamadım, ancak iki evli çalışıyor gibi görünüyorlar ve her ikisi de durumuma "koydu". Önce bana ceketimin nasıl kaybolduğunu, üretimde makbuz olmadan bulduklarını söylediler ve bunun nasıl mümkün olduğu ve bunun iyi bir hizmet kalitesi olarak kabul edilip edilmediği sorumdan sonra kulaklarıma "dökülmeye" başladılar, bunca hafta onu temizlediler ve çok kirliydi. Yine de bu ceketi hangi durumda verdiğimi tam olarak biliyorum!!! Ve sonra bana genel olarak herhangi bir talepte bulunmaya hakkım olmadığı söylendi, çünkü ceketim revizyon için alındı ve ÜZERİNDE ÇALIŞTIĞIM KADAR PARA ÖDEMEDİM... Affedersiniz, ne oldu? Belki size fazladan ödeme yapmalıyım? Yoksa kendiniz yıkayıp size para mı vereceksiniz? Benim hatam değil, ilk seferinde kaliteli bir hizmet verememeniz! Ve dahası, ceketi hiçbir yerde kaybolmaması için takip edemediğiniz için! Posta yoluyla tercih edilen iletişim yöntemi helga3kino@mail.ru
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Федор М.
4. seviye şehir uzmanı
28 Şubat
Bu kuru temizleyicide neredeyse bir yıldır hizmet veriyorum. Şikayet yok, her zaman hızlı ve verimli bir şekilde. Güler yüzlü personel.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı