Eşyaları temizlemenin kalitesinden çok memnunum. Uzun süredir kullanıyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum!!!! Yüksek hizmet sınıfı için Timofeenko alıcısına Lyudmila Igorevna'ya özel teşekkürler!!! Çok hoş!!!
Her şey iğrenç!
Ceketinizin neredeyse bir ay boyunca temizlenmesini istiyorsanız, sonra onu kaybettiniz, daha sonra yine de buldular ve tüm bunlar çalışanların tamamen kayıtsızlığına eşlik etmek için - Diana'ya.
Ceketimi 17 Kasım'da teslim ettim, kirlilik durumu aşağıdaki gibiydi:
- Kendi kendine yıkanmadan sırtında yerel bir kir lekesi (köpeği yürürken pençesiyle koydum, aslında kuru temizlemeye başvurmanın nedeni buydu)
- manşetlerdeki ve yakadaki standart kirlenme çok hafiftir, açık gri renkteki bükülme nedeniyle doğal olarak diğerlerinden daha hızlı kirlenir. Ceket geçen sezonun sonunda satın alındı, yaklaşık bir ay boyunca götürdüm ve aynı zamanda her gün değil.
Bu, ceketimin neredeyse yeni olduğunu ve yıkanamayan umutsuz bir ceket olamayacağını anlamak içindir.
Ceket 3 gün sonra iade edildi. Leke yoktu, iyice yıkadılar AMA kapılara ve manşetlere hiç dokunmadılar! Gerçi ben tam kuru temizleme için para ödedim, ayrıntılı değil. O zaman bile, üretim tarafındaki hackleme gerçeği beni çok üzdü, ancak iyileştirme için ceketimi almamı önerdiler. Katılıyorum, zamana göre aynı tarihleri belirlediler - "4. Gün hazır olacak!".
Ceketimi 3 hafta bekledim!!!!!!! Bu süre zarfında benim tarafımdan nerede olduğunu bulmaya çalışan 5 telefon görüşmesi yapıldı. Diana'nın tarafında sıfır çağrı var ve sadece şimdi prodüksiyonla iletişime geçip öğreneceklerine dair sözler var. Her seferinde tüm durumu tekrar açıklamak zorunda kaldım, kimse bilmiyor, kimse bir yeri aramadı!!!!!
Ve ancak son aramadayken endişelerimi daha canlı ifade etmek zorunda kaldım, hareket etmeye başladılar. Bu durumlarda her zaman olumsuz deneyimleri düzeltmek için zaman ve fırsat bırakıyorum. Hepimiz insanız ve hata yapıyoruz, bunu kendim çok iyi anlıyorum. Ancak bunca zaman boyunca, 5 aramanın tamamı için ve hatta şahsen ceketimi almaya geldiğimde (10 Aralık) indirim, para iadesi vb. ve ortaya çıkan rahatsızlıklar için aptalca özür dilemediler bile, bu konuda sessiz kalmayacağım ve yönetimden eylem talep etmeyeceğim!!
Ayrıca, cadde adresindeki kuru temizleme bürosundaki şirketin temsilcisiyle kesinlikle kaba bir konuşma Alexander Nevsky d.19-25, ne yazık ki, çalışanın adının ne olduğunu hatırlamadım, ancak iki evli çalışıyor gibi görünüyorlar ve her ikisi de durumuma "koydu".
Önce bana ceketimin nasıl kaybolduğunu, üretimde makbuz olmadan bulduklarını söylediler ve bunun nasıl mümkün olduğu ve bunun iyi bir hizmet kalitesi olarak kabul edilip edilmediği sorumdan sonra kulaklarıma "dökülmeye" başladılar, bunca hafta onu temizlediler ve çok kirliydi. Yine de bu ceketi hangi durumda verdiğimi tam olarak biliyorum!!! Ve sonra bana genel olarak herhangi bir talepte bulunmaya hakkım olmadığı söylendi, çünkü ceketim revizyon için alındı ve ÜZERİNDE ÇALIŞTIĞIM KADAR PARA ÖDEMEDİM... Affedersiniz, ne oldu? Belki size fazladan ödeme yapmalıyım? Yoksa kendiniz yıkayıp size para mı vereceksiniz?
Benim hatam değil, ilk seferinde kaliteli bir hizmet verememeniz! Ve dahası, ceketi hiçbir yerde kaybolmaması için takip edemediğiniz için!
Posta yoluyla tercih edilen iletişim yöntemi helga3kino@mail.ru