Arama
Rotalar
Yandex Maps • Himki • Otomobil servisi

Keyauto Lite

Değerlendirme 5,0
1010 puan
Kurum faaliyette değil
+7 (495) 154-46-01
Telefonu göster
Soyuznaya Street No:7А, Khimki
Kaydet
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Otomobil servisi Keyauto Lite, Himki, foto
Otomobil servisi Keyauto Lite, Himki, foto
14 daha
Genel bakış
Fotoğraf
24
Yorumlar
685
Özellikler

Adres

Soyuznaya Street No:7А, Khimki
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

+7 (495) 154-46-01
Telefonu göster

Mesai saatleri

Çalışma saatleri belirtilmedi
Ekle

Nasıl gidilir

Khovrino
4.2 km
Khovrino
Магазин Мелодия
580 m
4
Магазин МелодияНагорное шоссеПервомайская улицаПарк ДубкиУлица Маяковского
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
Temel hizmetler
Lastik tamiri
Ön kayıt
Hediye çeki
Garanti
Dizel oto servisi
Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, fren sistemi tamiri, yağ değişimi
Otomobil markası:Kia, Hyundai, Renault, Mitsubishi, Nissan, ŠKODA, Toyota
Promosyon:indirim, promosyon, özel indirim, ikram
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Bu kurumun sahibi misiniz?

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

02:00Kapalı
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz

Yakındaki benzer yerler

Avtopilot
Değerlendirme 4,9
Garant-Motors
Değerlendirme 4,9
Cosmos
Değerlendirme 5,0
Jni-Motors
Değerlendirme 5,0
Портал Кузов
Değerlendirme 5,0
Değerlendirme 5,0
1010 puan
Burayı değerlendirin

685 yorum

Varsayılan
Nina Tigina
3. seviye şehir uzmanı
6 Şubat
Hizmete karşı çok belirsiz bir tutum, Khimki'deki ışığın anahtarıdır. Hala Kargodayken her şey yolundayken iyiydi. 2019'dan beri arabama hizmet veriyorum ve işten çok memnun kaldım. Yönetici Manushkin Roman harika bir uzmandı. 2024'ten beri her şey kötüye gitti. Bireysel çalışanlar ve işle ilişkileri tüm resmi bozuyor. Sanırım bu tür insanlara tam zamanında geldim. Ofis ve remzona iyi, atölyede çok temiz, hizmetin uygun konumu. Bu çok sevindirici. 05/22/2024 tarihinde Volkswagen Beetle'daki zamanlama zincirini değiştirdik. Görünüşe göre yanlış vardiyaya girdim! Bu gün daha iletişimden daha kötü görmedim. Stanislav Gorodetsky arabayı kabul ettikten sonra, servislerinde sadece bir usta değirmencinin, çilingir bölümünün ustası Dmitry'nin zinciri değiştirebileceğini duyurdu... sadece bir uzman... Her şeyi herkesten daha iyi biliyor. Ne müşteriden ne de yöneticisinden utanmadan, istediği gibi ifade ederek, daha önce kendisine danışılmadıklarını belirterek, zamanlamayı değiştirmek için arabayı vererek histerize ettim. Zinciri değiştirdikten sonra başka hiçbir şeyden sorumlu olmadığını söyledi! Stanislav'ın sessizce ellerini uzattığı ve zamanlamayı değiştirdikten sonra arabayı verdiği şey - her şey bitti! Soruya: Her şey yolunda mı? Cevap verdi : Evet! Affedersiniz beyler, ama araba uzman bir uzmanın eline geçtiğinde, ikincisinin gördüğü sorunlardan bahsetmesi gerekir. Müşteriyi olası sonuçlara karşı uyarmalıdır. Sonuçta, çilingir dükkanının ustası kaputu açıp motoru söküyordu. O ne? İçeride bir arıza görmediniz mi? Yoksa sinir krizi geçirip kendini göstermeye yetiyor mu? Yönetici, ustabaşı ile ilgilenip sorunları çözemiyor mu? Sonuç olarak, 6 ay sonra (Aralık 2024 'te) bir sorunla tekrar servise gitmek zorunda kaldım - tüm tava yağla kaplandı. Bana sadece paleti kapatmam, karter tavasının kapağını yeniden kapatmam gerektiği söylendi. Tamam, aşırı doldurdular. Yeni yağ döktüler. Bir hafta sonra geldim, dedim ki: Kabinde yanmış yağ gibi kokuyor. Cevap: Bu normal, motordaki eski yağ yanıyor. 04 Şubat 2025 Teşhis ile Servise başvuruyorum: İçten yanmalı motorda yabancı ses. Ve sonra ortaya çıkıyor – yağdaki ısı eşanjörünü değiştirin, yağ ayırıcıyı değiştirin! Ve buna göre, yağı doldurun veya tekrar değiştirin. Ve tüm bu işler 60 bin ruble için! Sorum şu: Usta uzman zamanlamayı değiştirdiğinde nereye baktı? Yağın sızdığını, ısı eşanjöründe dumanlar olduğunu, ısı eşanjöründeki contaların değiştirilmesi gerektiğini görmedi mi, yağ ayırıcısı iyi değil mi? Ve neden bunu yöneticiye bildirmiyorsunuz? Yöneticiye zamanında arabanın durumunu sormayacak mı? Neden Mayıs ve Aralık 2024'teki arızalardan hemen bahsetmiyoruz? En azından iki ay içinde yağı birkaç kez doldurmamak ve değiştirmemek için mi? Yüzünde: yöneticinin beceriksizliği, kayıtsızlığı ve sessizliği! Son derece tatsız hizmet izlenimleri kaldı. Şahsen, arabamın bakımının bu tutumu beni çok üzüyor. Tüm sorunların giderilebileceği ve yedek parça fiyatlarının da arttığı zaman kaybedildi. Yönetim, hizmetin kalitesine dikkat etmeli ve hizmetin itibarını olumsuz yönde etkileyen çalışanlarla çalışmalıdır.
Orijinalini göster · Русский
4
Alex
13. seviye şehir uzmanı
3 Aralık 2024
Kesinlikle olumlu. Atölyelerin garaj işlerinden üst düzey bayilerin uzmanlarına kadar her türlü ustabaşı ile iletişim kurma konusunda zengin deneyime sahibim. Bu organizasyonda planladığım şeylerden geçiyorum ve gelen herkesin oranına göre söyleyeceğim (zamanı seçme imkanı, maliyet, yedek parçalarımın kullanımı, ustaların yeterliliği) benim için bugün lojistik olarak mevcut olan en iyi teklif.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Григорий Перевезенцев
6. seviye şehir uzmanı
11 Eylül 2024
Настоящие профессионалы! Приятно удивила чистота в ремзоне. Первое впечатление , как известно,самое сильное.Станция ничем не уступает т.н." официальным дилерам".Оснащение, приёмка, все на должном уровне.Имеют опыт работы с редкими автомобилями.Ценообразование вполне адекватное, сделали хорошую скидку на первый визит.Порадовала система оповещения в Ватсап, да и приёмка все время на связи , менеджер информировал о ходе работ.Результат порадовал, по срокам все четко. Непременно обращусь к ним снова на ТО. Минусов не обнаружил.
2
1
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı