İyi günler! İkinci gün Altın Babil'deki Kari mağazasındaki hizmetin kalitesinden "etkilendim"), çalışanlarına bildirdiği başka bir mağazadan sipariş ettiğim yeni bir çift için düşük kaliteli yıldırımlı ayakkabılarını değiştirmeye geldim. Birinin adını bağırıp kaçtıklarından açıkça görülenleri pek anlamadılar. 10 dakika sonra, çalışan Elena hala bana yaklaşmaya tenezzül etti. Ayakkabılarımı değiştirme isteğimi tekrarladım ve nedenini açıkladım. Elena sormadan ve daha sonra beni dinlemeden ortaya çıktığı ortaya çıktı, bir geri ödeme yaptı. Pasaport istedim, kart koydular. AMA değişim için hangi manipülasyonların gerekli olduğunu bilmiyorum! Yine de Elena sonunda bir geri ödemeye gerek olmadığını anladı, sadece HER şeyi söyledi, HİÇBİR şeye yardım edemem, NORMAL bir şekilde açıklamam gerekiyordu!!!! BANA KIZLAR SÖYLENDİ GİT GERİ ÖDEME YAP, BEN DE YAPTIM!!! Anna'ya hemen bir "tanık" buldum, değişim hakkında hiçbir şey söylemedim))) yani onların mantığına göre kendi düşmanım mıyım? 3200 fiyatındaki botları 1963r miktarına göre mi değiştireceksiniz??? İşiniz konusunda bu kadar nasıl ihmalkar olabilirsiniz? Elena ve Anna'nın 2 çalışanından edepsizliği ve küstah yalanları dinleyerek bir saat geçirdim. Teşekkür ederiz!
Çok iyi bir çocuk mağazası, çok çeşitli çocuk kıyafetleri ve tabii ki oyuncaklar, sadece çocuklar için bir cennet ve fiyatlar oldukça kabul edilebilir.