İncelemem sadece bu mağaza için değil, tüm Kari ağı için de geçerli. Artıları - geniş bir ürün yelpazesi, site üzerinden beğendiğiniz ürünleri rezerve etme yeteneği, uygun fiyatlar. Ve şimdi ağa yönelik yorumlar ve sorular. Birincisi: Satıcıların, siparişinizi bulmaya yardım etmek yerine, sırayla geldiğiniz ifadesine karşılık olarak, dikkatsizce sipariş raflarına doğru el sallamaları ve kötü gizlenmiş bir küçümsemeyle "git, ara" demeleri normal mi? İkincisi: Satıcının son derece müdahaleci bir biçimde "Üçüncü Ürün Ücretsiz" promosyonunda üçüncü bir ürün seçmemi önerdiği hoş olmayan bir durum vardı (bu arada, sadece Ekim ayındaki Karide). Üçüncü bir ürüne ihtiyacım olmadığı ve acelem olduğu ve sıralar arasında gidip seçecek vaktim olmadığı yönündeki argümanlarım göz ardı edildi, Hanımefendi, bakmadan en azından bir şey almamı talep etme noktasına kadar son derece can sıkıcı ve duygusuzdu ve benden ayrıldı ve satın alımlarımı ancak meslektaşının açıklamasından sonra kırdı. Olay bir kerelik bir olaydı, ancak geçen 24 yılında olmasına rağmen izlenimler bir yıl boyunca yeterliydi, hala tatsız. Üçüncüsü: Promosyonların ve indirimlerin yapıldığı ürünler için ne zamandan beri bonuslarla ödeme yapılamıyor? Bonuslarla zaten malların maliyetinin yalnızca üçte birine kadar ödeme yapabilirsiniz. Yoksa Kari karını kaybetmekten o kadar korkuyor ki, müşterinin cebinde kalan ve kasaya girmeyen tasarruf edilen her bin ruble, kalbindeki bir bıçak gibi mi? Utanç verici ve tatsız.
Из плюсов магазина можно отметить достаточно большой ассортимент, однако качество товаров, как и работа персонала, оставляет желать лучшего. Так, на кассе выясняется, что цена товара выше, чем не ценнике на 25%, продавать товар по заявленной цене продавец отказалась, позвать руководителя так же отказалась, зато с милой улыбкой нахамила словами, которые модератор яндекс не разрешает писать. Ну что тут скажешь, какой товар, такие и продавцы.