Dürüst olmak gerekirse, korkunç ... danışmanlar alıcılarla hiç ilgilenmiyor. Bugün bana hediye olarak bir kolye kokladılar. Ayrıca, ikinci satıcı daha genç (ancak daha enerjik olmayan) ortağına çevrimiçi sipariş için geçerli olmadığını açıklamaya çalıştı. Sonra bir çek istedim ve bu kolyeyi bana bir çağrı ile verdim (dürüstçe ısrar etmedim), evde tesadüfen bunun için para ödediğimi çekimde buldum. Harika bir hediye, evet.
Ama burada mesele kolyeyle ilgili değil, müşterilerle iletişimle ilgili. Her şey son derece monoton, yorgun ve aceleyle. Bu arada kari kids'te de durum aynı. Pazar. Gezegende çok insan var. Ama kari'de çevrimiçi siparişimle yalnızım. Tesadüf mü? Sanmıyorum
Kocamla ayakkabı almaya geldik. Ölçtüm, seçtim. Kasaya doğru gidiyorum, danışmana ne kadara mal olduğunu soruyorum. Cevabı öldürdüm, hiçbir fikrim yok. Bir uygulamanız var, kendiniz görün ve bakın. Döndük ve ayrıldık))
Satışta bol şanslar!
Kasadaki çalışan yalnız, hesaplama sırasında kasiyer bana baktı ve arkamda sırada bekleyen daha fazla insan olduğu göz önüne alındığında diğer müşterilere yardım etmek için ayrıldı! Sonunda alışveriş yapmadan ayrıldım.