Servise soru sorulmuyor. Müşteri verilerinin depolanmasının güvenliği ile ilgili bir soru var.
Telefonu tamir için teslim ettim, bugün hazır olduklarını aradılar. Bir saat sonra, kendisini Vladislav adıyla tanıtan bir kişi arar, son zamanlarda servisten aradıklarını ve telefonun hazır olduğunu söylediklerini bildirir. Onarımlar için transfer yapılmasını istedim (kesin tutarı belirledim), çünkü şu anda üssünde parça satın alıyor. Bu, elbette, ntk'nın tüm iletişimini uyarmalıydı, ama ... numaradan çevirdim. 10 dakika sonra, düzenlemeden önce cihazın sözde yeniden teşhis edildiği ve sabit sürücüyü 7500'e temizleme ihtiyacıyla tekrarlanan bir çağrı. Kişi saçma sapan konuşuyordu, bu yüzden konuşmayı bitirmeye karar verdim ve bu hizmete bir daha asla başvurmamaya karar verdim. Birkaç saat sonra, seks salonu için transfer yoluyla para iadesi istediği iddia edilen başka bir kişiden bana bir mesaj geldi, ancak erkek olmadığımdan ve adamı telefona çağırmam gerektiğinden onu uyardı. Bunların aynı dolandırıcılar olduğundan şüpheleniyorum. Neredeyse iki kez şanslı giyinemezsin.
Bundan sonra yine de servisi aramaya ve öğrenmeye karar verdim..önceden tercüme etmek gerekli miydi? Elbette olumsuz bir cevap aldım.
Ekipmanı tamir için teslim ederseniz dikkatli olun ve hatalarımı tekrarlamayın.
Sanatçının çocuğu için 1. nesil Apple Pencil'ı buradan sipariş ettim. Orijinal. En büyük ve en iyi satın alınan mağazaların kamburunda bile stokta yoktu. Bu modelin çok nadir olduğu ortaya çıktı. Çocuklar sadece yardım ettiler. Yaklaşık 2 haftadır kalemi arıyordum. Teşekkürler.
Burada ikinci Pixel 5a'yı zaten yeniden topladım, Vladislav'a çok teşekkür ederim, kelimenin tam anlamıyla bir gün ve yeterli parayla asistanlarımızı hayata döndürüyor. İşe düşünceli ve nitelikli bir yaklaşım, tavsiye ederim.