21.02.2025 tarihinde, ipoteğe ilişkin vergi indirimi almak için eşimizle bu Balashikha vergi dairesine başvurduk, elimizde kağıt biçiminde 3 kişisel gelir vergisi beyannamesi doğru bir şekilde doldurulmuştu. Çalışan Maria Vladimirovna ( soyadını hatırlamadım) belgeleri kağıt üzerinde kabul etmemizi reddetti! Kaç kişi tartışmadık, böyle bir YASA VE düzenlemenin olmadığını kanıtlamadık, çalışan bizi duymadı! KOCASINI MFC'YE BAŞVURMASI VE ORADAKİ BELGELERİ TESLİM ETMESİ İÇİN DÖVDÜ! Bu davranışın vergi dairesi için kabul edilebilir olmadığını düşünüyorum! Yönetimin dikkatini bu tür çalışanların acılarına çekmenizi rica ediyorum! Tüm insanlar beyanı elektronik olarak doldurmayı anlamıyor! Bu ilk önce
İkincisi, temelde kağıttan teslim etmek, belgelerin kabulü hakkında bir damga almak istedik, belgeleri ve beyannameyi ilk defa kağıttan teslim etmiyoruz!ANCAK SORUN VE BELGELERİN KABULÜNÜN REDDEDİLMESİ ANCAK BU ŞUBEDE ORTAYA ÇIKTI
Bu, hem çalışanların hem de genel olarak vergi dairesi şubelerinin korkunç bir işidir! En yüksek organ açıkça vatandaşları aldatmamalı, reddetmemeli, YASA dışı olmamalı ve kabul etmemelidir! Çalışan buradaki belgeleri tamamen kabul etmeyi reddetti!!!!
TAM bir saat geçirdik, arabamızda küçük bir çocuğumuz var, kocası bu vergi dairesine «dikilirken» ağlayarak parçalanıyordu!
Müşterilere karşı korkunç tutum! Artık buraya ayağım yok.
Kesinlikle resmi olarak FL vergileri uygulaması aracılığıyla bir inceleme ve şikayet bırakacağım!
05 Aralık saat 19.00'da siteye kaydoldum, işten sonra geliyorum, bir çalışan oturuyor, anladığım kadarıyla ara vermeden çalışıyor, canlı bir kuyruk var.
Neden kayıt yapıyorlar, kayıtlara göre kabul ediyorlar, bu kayıtlara kim yapışıyor?
Vergi dairesi çalışanları nerede, saat 18.00'den sonra nereye gittiler?
Nasonova Maria Vladimirovna'ya teşekkür ederim, IFTS liderliği, böyle bir çalışan, yetkin ve yetkin oldukları için çalıştıkları için şanslıydı.
Lütfen resepsiyon görevlisine önlem alın! 15: 14'te, 10 dakikalık bir resepsiyondan sonra, önümdeki vatandaşlar, Moskova'nın diğer ucundan 2 saatlik bir yolculuktan sonra, iç düzenlemelere atıfta bulunarak, saat 15: 00'e kadar kayıt için bir bilet vermeyi reddetti (IP- elektronik anahtarı alıyor-imza alıyor), Moskova'nın diğer ucundan 2 saatlik bir yolculuktan sonra uzun bir canlı kuyruğa gönderiyor, çünkü sadece Khimki Moskova'da kabul ediyor ve bu daha da ileri gidiyor.Bundan sonra, kelimenin tam anlamıyla, çarşıyı açalım, resepsiyonun gerçekleşeceği pencereye yürüdüler - bir uzmanla görüştüm, kuponların düzenlenmesinin zamanlamasını netleştirdim, belirlenen süreden 15 dakika önce 15 dakika sonra olduğunu açıkladılar! Dişlerimi sıktıktan ve ısırdıktan sonra, bu benim için zaten bir bilet veren uzman değildi! Yetkinlik yok, Lyubertsi'ye kaydolmayı teklif ettim, Tüm Rusya Federal Vergi Servisi'nin kuralları bunun için geçerli değil, bu diğer yasaların Balashikha olduğunu söylüyor!