İşlerindeki gerçek profesyonellerin becerisi ve yeterliliği için büyük minnettarlık. Robotlarını seven ve müşterilerine merhametli davranan dürüst, dürüst insanlar. Mevcut olan orijinal yedek parçalar için her şeyi ortadan kaldırdılar, ayrıca tüm sorunlu birimlerin kapsamlı bakımını yaptılar ve daha fazla eylem için önerilerde bulundular. Merkezi bu kadar iyi durumda tutan ve personelini çok iyi işlere hazırlayan müdüre kişisel olarak teşekkür ederiz
Rabbim sizi kurtar!
Neden bu kadar küstahça yalan söylüyorsun, ilk olarak, onarım 27.12.2023'te yapıldı. Çalışmaya anlaşıldığı gibi 11.00'de değil, 13.30'da başladılar, çünkü usta Kodiak işkodrasıyla uğraştı ve 18.00'de bitirdiler. Ve bunca zamandır müşteri alanındaydım, arabanın yanında değil. Ve 35.000 bin km'lik kilometreyle ilgili herhangi bir kıyafet siparişiniz yok ve bu başka bir yalan olmayabilir. Servo elektronik parça sökülür ve yeniden düzenlenir.
Hatta onurlu bir şekilde cevap veremezsiniz, kendinizi aldatıcı bir şekilde haklı çıkarmaya çalışırsınız.
Her şeyi 140 bin ruble için yapmış gibi görünüyorlar, ancak onarım alanında bulunmayı ve süreci izlemeyi reddettiler, bu da tüketici hakları yasasının ihlaline yol açıyor, Kanun Hükmünde Kararname 290 araç hizmetlerinin sağlanmasına ilişkin kurallar paragraf 31 bölüm 4
Bir garanti verdiler, ancak 13 bin km'den sonra bile debriyaj tekrar vızıldadı, telefonla hemen bana ulaştıktan sonra servosunun stokta olmadığı ölmeye başladığını teşhis ettiler ve ABD tedarikçilerinden sipariş vermeleri gerekiyor, bu en az 70 bin ve önceden ödeme yapmanız gerekiyor. Ve debriyajı açmadan Igor, bunun bir garanti durumu olmadığını ve sorunun değiştirdikleri yedek parçalarda olmadığını ve bunun bilgisayarla teşhis edilemeyen% 100 servo olduğunu, 70 bin ödemeniz ve beklemeniz gerektiğini söyledi, ancak 8 ay sonra ön tahrikte yardım edebilecek hizmetleri arıyordum, ancak yedek parça eksikliğinden dolayı tamamen yeniden inşa edilmiş bir köprüye değiştirmek zorunda kaldım ve servom ölmesi gereken servoyu ona koydum ve ey tanrılar her şey olması gerektiği gibi çalıştı))
Özetle, işin yapıldığını söyleyeceğim, her şey yedek parça yok, onarımların varlığında reddediliyorlar ve orada kullanılmış veya yenileriyle değiştirildiğinizi anlamayacaksınız, garantide zamanınızı ve yedek parçalarınızı ücretsiz olarak karlı bir şekilde harcamalarını beklemeyin bile. Ve en hoş olmayan şey, var olmayan bir sorunla sizi kandırmanıza rağmen. Ormanla bu hizmet itibarlarını düşürüyorlar, müşteri odaklı değiller. Para toplama! Tavsiye etmiyorum!!!
Şu anda bir avukata danışıyorum, köprüyü değiştirdiğim hizmette, garanti kapsamında Haldex'te değiştirmem gereken hatalı yedek parçaların gösterileceği ve buna göre mahkemeye gideceğim bir sonuç talep ediyorum.
Arabaya makul bir miktar harcamaya hazır olanlar için normal hizmet. Ekonomistler açıkça burada değiller. Onarımlar hızlı bir şekilde yapılır (sökme / takma, kaplin bölmesi), 2,5 saat içinde karşılanır. Yedek parçalar ve sarf malzemeleri yalnızca orijinaldir, dolayısıyla fiyatı. Remzona temiz, şeker martılarının bulunduğu müşteri alanı tam bir ajurdur.
Bölmeden sonra 3 hafta sürüyorum - onarım için şikayet yok.