19 Aralık 2024'te, kıyafetleri taktıktan sonra saat 19: 00'da soyunma odasında bırakmadım, satıcıyı kolaylaştırmak için askılarla birlikte tezgaha koydum. Satıcı görünüşe göre kötü bir ruh halindeydi ve bana "Bir dahaki sefere eşyalarınızı askıya alın" dedi. Affedersiniz, ne var? Bunu kim yapmalı? Bu resmi olarak satıcının parasını aldığı yükümlülüğüdür. Ne yazık ki bunun için zamanım olmadığını çok tatlı bir şekilde söyledim ve bu sizin göreviniz.
Bundan sonra 5 dakika boyunca ödeme için boş kasada durdum. Aynı kız geldi ve haksızlığa uğradığını göstermek için yavaş yavaş sooooooo hizmet etti. Bu benim için komikti ve ne olacağını gözlemlemeye karar verdim) Her eylemini yaptı ve sonra düğmeye basmak ve bir sonraki şeyi geçirmek için bir dakika bekledi. Bonus kartımı ne kadar harcadığı, sadece sessiz kalıyorum. Ama bu beni eğlendirdi, bunun içeride yaralı bir ego olduğunu ve ondan önce kötü bir ruh hali olduğunu anlıyorum.
Soru. Giyim mağazaları böyle mi çalışmalı? Mağaza müdüründen personeli ile açıklama yapması için büyük bir talep var. Onaylamak için size tüm gerçeği gösterecek kameralara bakabilirsiniz.
Люблю Глорию всей душой. Простая, современная, хорошего качества одежда.
Магазин на Чугунова идеален. Тут всегда очень мало народу, можно спокойно всё посмотреть и примерить
я очень люблю глорию, планировала шопинг весь месяц, в итоге не успела на 2 минуты, сказали, что магазин закрывается через минуту, я сказала, что сейчас прийду с кофтой на оплату, на что последовал грубый ответ: касса закрыта, классно, но в примерочных НЕ СЛЫШНО ОБЪЯВЛЕНИЕ О ЗАКРЫТИИ, спасибо за испорченный день, продавцы так же могли сказать об этом парню который ходил мне за другим размером кофты, примерно в 22:50)))