Флагманский центр экстренной помощи - на передовой современных технологий. Лучшее оборудование! Отличная организация работы. Потрясающие специалисты! Всё чётко, быстро и по-человечески!
Низкий поклон чудесным врачам Амелиной Юлии Леонидовне и Даньшиной Валентине Алексеевне и их командам!
Отделения самой больницы - чистые. Медсёстры - милосердные. Палаты - удобные. Еда - приличная.
Вот что хотелось бы улучшить:
1. Добавить к прикроватным тумбочкам выдвижные столики для подносов с едой (а то по регламенту еду должны подавать на подносах, а по факту - это не удобно ни персоналу, ни пациентам)
2. Простыни сделать с резинками или каким-то иным способом фиксации на кровати. Очень утомительно, когда простынь всё время сбивается и ты оказываешься на клеёнке.
Yerel cdc'dekinden biraz daha modern.
Zemin katta yiyecek ve fast food içeren bir mini dükkan bulunmaktadır: masalarda hemen ısıtıp yemek yiyebilirsiniz. Ancak eksi-ilk başta - zaten ortalama fiyat etiketine sahip tam teşekküllü bir yemek odası. Ucuz, ama aynı zamanda güzel değil. Ama saf ve en önemlisi lezzetli!
Havalandırma ve iklimlendirme sistemini nesnel olarak değerlendirmek mümkün değildi: Mart ayının sonunda odalar sıcak veya soğuk değil. Rahatım.
Göz kapağındaki küçük bir neoplazmayı gidermek için göz ameliyatına katıldım. Prensip olarak, manipülasyonun kendisi toplamda 4 dakika sürdü, ancak diğeri daha ilginç: bölgesel KVD'DE benzerlerinin kozmetik manipülasyon olarak sınıflandırıldığını söylediler, bu nedenle yalnızca ücretli, yani 1800 ruble. Tip — tıbbi bir gösterge yok, bu yüzden lütfen olun...
Ve sonra - CDC'DEKİ göz doktorunu tamamen farklı bir konuda ziyaret etti, küçük bir papillom fark etti ve çıkarılmasını önerdi. Oms'ye göre. Peki ya olmaz mıydı?
Ve burada, en önemlileri de dahil olmak üzere hastanedeki herhangi bir ameliyatın hala bir ameliyat olduğuna dikkat etmeliyiz. Yani, bir günlük hastanede yapılır. Aynı zamanda, doğal olarak, gerekli testlerin sonuçlarına bir aydan fazla olmamak kaydıyla (ameliyata gönderilen doktorun yönünde cdc'ye teslim edilebilecek) sahip olmanız gerekir ve tüm hastalar önceden uyarılır: sabah 8'e kadar gelmeniz gerekmesine rağmen bütün günü burada geçirebileceğinizi bekleyin.
Ve şimdi, sabah 8'e kadar bir düzine dört ila beş (en az) hasta toplanıyor. Sonra doktorlar dışarı çıkarlar (5 veya daha fazlası vardır) ve hastaları muayene için gruplar halinde tam anlamıyla alırlar. Bundan sonra, bir günlük hastaneye kabul için ilk sıraya göre kayıt yaptırmak gerekir... Sistem böyle. Dijital teknolojilerin yaygın olarak benimsenmesi ışığında anakronizm diyebilirim. Dijital teknolojilerden sadece ameliyata rıza gösterme konusunda elektronik kalemle imzalamanız gereken bir tablet var. Sonuç olarak: Sabah 8'e kadar gelmedim, saat 07: 25'te geldim ve gelen ilk on kişiydim. Ama gruba girdiğim doktor, dokuzuncunun yarısından biraz sonra insanlara girdi, bunun sonucunda zaten beşinci onda kayıt oldum... Bu nedenle, yarım saat veya bir saat erken gelmenin pratik bir anlamı yoktur: daha hızlı çalışmayacaktır.
Elbette böyle bir sistem, yaşları ne olursa olsun bazı hastalarda hoşnutsuzluğa neden oluyor, çünkü hem yaşlı hem de genç, süreçlerin dijital optimizasyonunun rahatlığına alışmayı çoktan başardılar, ANCAK: yoldaşlar... Başlangıçta, sabahtan akşama kadar tüm gün hastanede kalmayı planlamanız gerektiği söylendi! Öyleyse hangi iddialar olabilir? Şahsen 4 dakikada ameliyat olmam için 4 saat bekledim ve saat 12: 30'da kurumdan ayrıldım. Yani, tüm etkinlik ilan edilenden 3 kat daha az zaman aldı. Bence bu koşullar altında lojistik eksikliklere kızmak günahkardır.
Hastalara, kayıtlara, hazırlıklara, refakatten sorumlu olan genç sağlık personeli saygı ve saygıdır: Aralarında yeterince acı çeken ve hoşnutsuz olan kalabalıkla yeterince iletişim kurmak için çelik sinirlere sahip olmanız gerekir! Ben böyle yapamazdım.
Ameliyat cerrahlarının profesyonelliği ile ilgili olarak, tam bir güven gelişti, ancak müdahalenin önemsizliği nedeniyle nesnel olarak değerlendiremiyorum: uzanın, gözlerinizi kapatın, gözlerinizi açın, kalkın, gidebilirsiniz..
Toplam: TVрrdaya dört çıkışta, her şey yolunda. Şaşırmadılar ama şikayet de yok.
Отличный хирург-офтальмолог Мишустин - внимательный, сосредоточенный, профессионал, сама операция, назначения после - всё очень четко, открыт к общению - отвечает на все вопросы, очень хороший врач!
У больницы (главный корпус, диагностический центр) практически нет мест для парковки, а дворы домов со шлагбаумами, если приехали издалека и нужно ждать, то задача будет не из легких. У больницы должна быть парковка для сопровождающих. Не все пожилые люди, приезжающие на операцию, маломобильные - многих привозят на машинах, но сопровождающих не пустят в больницу, а ожидать в машине объективно негде.